شهرخبر

خشم رونالدو در پاسخ به کری‌خوانی عجیب یک هوادار در مرسول پارک

صدآنلاین | کریستیانو رونالدو در تونل رختکن استادیوم مرسول پارک بابت تمجید از لیونل مسی به خشم آمد.

خشم رونالدو: اگر مسی بهتر است پس به دیدنش برو!

به گزارش صدآنلاین ، پس از هت تریک در دیدار هفته گذشته برابر ضمک، انتظار می رفت که کریستیانو رونالدو بتواند برابر تیم قعرنشین الباطن نیز درخشش فوق العاده ای در زمین مسابقه داشته باشد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه النصر تا آخرین ثانیه ها نیز بازنده میدان برود.

گل رنزو لوپز برای تیم مهمان، استادیوم مرسول پارک را غرق در سکوت کرد. تیم قعرنشین لیگ دست به کار بزرگی زده بود و از صدرنشین عربستان پیش افتاده بود. البته النصری ها برای رسیدن به گل تلاش بسیاری انجام دادند و حتی رونالدو نیز می توانست در همان نیمه نخست کار را به تساوی بکشاند.

روی ارسال دیدنی مادو و با فراری از پشت مدافعان، رونالدو با مارتین کامپانیا گلر الباطن تک به تک شد و توانست او را دریبل بزند. در شرایطی که دروازه خالی برابر فوق ستاره پرتغالی قرار داشت، او ضربه اش را روانه دروازه کرد اما شوت او از قدرت کافی برخوردار نبود و عبدالله یوسف بازیکن الباطن با تکلی به موقع، توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

کارگردان تلویزیونی نیز کریستیانو را به تصویر کشید که با حرص و جوش فراوان، مدام با خودش حرف می زد و شاید او افسوس می خورد که چرا ضربه اش را پرقدرت تر نزده که مدافع الباطن نتواند توپ را از روی خط برگرداند. با این حال، نیمه نخست با یک گل به سود میهمان قعرنشین به پایان رسید تا نگرانی هواداران نیز افزایش یابد.

ویدیویی از پایان نیمه نخست دیدار برابر الباطن منتشر شده که نشان می دهد شخصی در تونل استادیوم مرسول پارک حضور دارد و شاید قصد دارد با رجز خوانی برای رونالدو، باعث خشم و عصبانیت فوق ستاره پرتغالی شود که در اجرایی کردن این نقشه نیز پای لیونل مسی در میان است.

در این ویدیو که به پایان نیمه نخست بازی شب گذشته مربوط است، در شرایطی که رونالدو در کنار تیم داوری در حال ترک زمین است، ناگهان یک هوادار که به نظر می رسد سن و سال پایینی هم دارد، به فوق ستاره پرتغالی می گوید: مسی بهترین بازیکن جهان است.

رونالدو نیز بلافاصله و با عصبانیت به این هوادار پاسخ می دهد: «پس چرا اینجا اومدی؟ برو (مسی) رو ببین!» پاسخ کوتاه و صریحی از ستاره النصر که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

در نهایت، النصر توانست به لطف 12 دقیقه زمان تلف شده ای که برای نیمه دوم لحاظ شد، با نتیجه سه بر یک از سد الباطن عبور کرده و سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد. البته رونالدو هیچ نقشی در این سه گل نداشت.