شهر خبر

رونمایی از قهرمانان شهر تهران؛ افتخار جدید در کارنامه پایتخت

رونمایی از قهرمانان شهر تهران؛ افتخار جدید در کارنامه پایتخت

با برگزاری دور پایانی مسابقات قهرمان شهر در رشته داژبال و معرفی برترین ها، بانوان تهرانی برگی دیگر بر کارنامه پرافتخار  ورزش پایتخت افزودند.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، این رقابت‌ها در دو رده سنی "نوجوانان" و "جوانان – بزرگسالان" برگزار و طی آن تیم منطقه 17 در رده سنی نوجوانان مقام نخست را از آن خود کرد و تیم های مناطق 18 و 12 به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در رده سنی بزرگسالان نیز تیم منطقه 2 به عنوان قهرمانی رسید و تیم های مناطق 9 و 18 به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

در این مسابقات که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه؛۱۰و ۱۱ اسفند ماه، در مجموعه ورزشی شهیدان اسماعیلی به انجام رسید، منطقه 17 با ترکیب سارینا بخشی، نازنین زهرا چمن بهار، فاطمه دادک، هستی موسوی، مبینا نجفی و فرشته مراد پور به سرپرستی طاهره بخشی در رقابت ها حاضر شد و تیم منطقه 2 نیز به سرپرستی معصومه رحمانی و با ترکیب پروانه ساعدی، فاطمه رضاپور، مهری سادات جلیلی، ملیکا یوسفی، عاطفه برومند و حدیثه جهانگرد به مصاف رقیبان خود رفت.

گفتنی است رقابت های قهرمان شهر، یکی از برنامه های کلان سازمان ورزش شهرداری تهران در راستای همگانی کردن ورزش برای اقشار مختلف شهروندان تهرانی است که از تیر ماه سال جاری در دو بخش بانوان و آقایان و در 8 رشته مختلف آغاز و با مشارکت بیش از نیم میلیون شهروند تهرانی، دور پایانی خود را تا بیستم اسفند 1401 طی می کند.

شایان ذکر است بر اساس تفاهم نامه‌های منعقد شده بین سازمان ورزش و فدراسیون‌های ورزشی مرتبط با هر رقابت ورزشی در جام قهرمان شهر، کادر فنی فدراسیون‌ها با حضور در مرحله پایانی مسابقات، از این فرصت به منظور شناسایی استعدادهای ناب و فراهم آوردن زمینه حضور برترین های ورزش شهروندی در عرصه ورزش قهرمانی، استفاده می کنند.

۲۵۸ ۲۵۸