شهر خبر

عکس | امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی

عکس | امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی

تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز (چهارشنبه)، 10 اسفند به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی، ظهر امروز در محل این ستاد به امضای سردار اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و سردار مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی رسید.

مهدی مبینی، دبیر کل و کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی به همراه حسن یزدخواستی، معصومه توحیدلو، سرپرست کمیته استان‌ها و محیا شهسواری، سرپرست روابط عمومی فدراسیون تیراندازی نیز در این جلسه حضور داشتند.

سردار اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خوشحالم که امروز این تفاهم نامه بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی به امضا رسید و باعث افتخار است با این فدراسیون و با سردار قربانی که فرمانده ما بودند، همکاری داریم‌. مجاهدت‌ها و شهامت‌های ایشان همواره به یاد ماندنی است.

وی در ادامه افزود: سردار قربانی فردی است که صدام، جوایز زیاد برای شهادت وی گذاشت و جبهه به جبهه دنبال به شهادت رساندن وی بود اما مقدر بود تا روز آخر در جبهه باشند و وی از بازماندگان فرماندهان بزرگ جنگ هستند. شهیدان سلیمانی، خرازی و کاظمی رفتند و امروز سایه سردار قربانی بالای سر ماست و تجربیات و خاطرات جنگ را به جوانان منتقل می‌کنند.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: امروز با افتخار در خدمت سردار قربانی هستیم. وی از فرماندهان بزرگ کشور و ما هستند و این تفاهم نامه برای ما یک برکت بزرگ است. تفاهم‌نامه و امضای آن پایان کار نیست بلکه مقدمه‌ای برای آغاز کارها است. این تفاهم نامه‌ در زمان مناسبی امضا شد و زمانی است که برنامه‌های سال آینده نوشته و در برنامه های ۱۴۰۲ لحاظ می‌شود. تلاش می‌کنیم روند اجرای این تفاهم نامه از همین اسفند ماه آغاز شود.

عکس | امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی

سردار مرتضی قربانی نیز اظهار داشت: متاسفانه تیراندازی، این ورزش دینی، را کسی نمی شناسد و باید از ظرفیت‌های این رشته استفاده بهینه کرد. امروز در جهان روسیه، چین و هند این رشته را شناختند و مدال‌های زیادی را کسب کردند اما ما در این ۶۵ سال فقط یک مدال در المپیک داریم‌.

وی در ادامه افزود: زمانی که به فدراسیون آمدیم با بدهی سنگین باقیمانده از دوره قبل روبه‌رو شدیم ولی متوقف نشدیم و در سال ۱۴۰۱ تیراندازان به ۸ رویداد اعزام شدند که ماحصل آن کسب ۱۰ مدال بود. همچنین اردوهای نوجوانان و جوانان را تشکیل دادیم و از این رده سنی غافل نماندیم. همچنین کمیته گلوله زنی را تشکیل دادیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: ۵۰ باشگاه در ۳۱ استان فعال هستند و در سال ۱۴۰۱ بیش از ۹ هزار نفر در مسابقات و اردوها شرکت کردند. ما در تلاشیم تا جوانان جذب این رشته شوند. روز گذشته با ۱۰ استان جلسه داشتیم و نظرات آنها را گرفتیم. در مورد سایر استان‌ها هم نیز این جلسات و نشست ها ادامه دارد و دنبال عملیاتی کردن برنامه ها هستیم. 10 روستا در هر استان پیش بینی شده است تا در فاز اول ۱۰۰ تا ۳۰۰ نفر از هر روستا جذب شوند. روحیه اجرایی و عملیاتی داریم و امیدواریم با همکاری شما اقدامات موثری انجام شود.

258 258