شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوشنبه

رسانه صهیونیست: ۱۵ اسرائیلی در ۲ ماه گذشته کشته شدند

رسانه صهیونیست: ۱۵ اسرائیلی در ۲ ماه گذشته کشته شدند

یک رسانه عبری زبان دوشنبه شب اذعان کرد که از آغاز ماه میلادی تاکنون، ۱۵ صهیونیست کشته شدند.

به گزارش مشرق، تارنمای "خدشوت یسرائیل" با تأیید این خبر اعلام کرد که ۲ تن از این افراد دوشنبه شب و در نزدیکی شهرک اریحا در کرانه باختری کشته شدند.

یکی از شهرک نشینان کشته شده در عملیات شهادت طلبانه که به گفته مقامات آمریکایی تابعیت ایالات متحده نیز داشته است، در عملیات در نزدیکی اریحا زخمی شده بود اما در نتیجه شدت جراحت کشته شد.

رسانه‌های عبری‌زبان شامگاه دوشنبه از وقوع دو عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا در کرانه باختری خبر داده و اعلام کردند که در این دو عملیات، یک نفر از شهرک‌نشینان کشته شده و چند نفر دیگر زخمی شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که دو مجری عملیات متواری شده‌اند و پلیس در حال شناسایی آنهاست.

در همین حال، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع پزشکی گزارش داد که یک «اسرائیلی» در منطقه الاغوار نزدیک اریحا بر اثر تیراندازی کشته شد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی بویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: ایرنا