شهر خبر

محرومیت ساپینتو لغو شد ؟

مدیران باشگاه استقلال با شنیدن اخبار مثبتی درباره بخشودگی احتمالی سرمربی استقلال نسبت به حضور این مربی در دیدارهای بعدی امیدوار شدند.

محرومیت ساپینتو لغو شد ؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم استقلال به دلیل صحبت‌های مطرح شده در نشست خبری یکی از بازی های اخیر این تیم به محرومیت ۴ جلسه ای و پرداخت ۱۰ درصد از کل قراردادش با استقلال محکوم شد.

این موضوع بلافاصله از سوی کمیته حقوقی باشگاه استقلال مورد بررسی و اعتراض قرار گرفت تا در حد فاصل فرصت اعلام شده برای اعتراض به این موضوع اقدام کرده باشند.

در طول روز های هفته گذشته بخش حقوقی باشگاه استقلال پیگیر این موضوع بود تا کمیته استیناف در این باره نظر ثانویه خودش را روی رای صادر شده کمیته انضباطی اعلام کند. در حکم اولیه اعلام شده بود در صورت عذرخواهی مربی استقلال مدت محرومیت از ۴ جلسه به دو جلسه تقلیل پیدا می‌کند که اتفاقاً سرمربی استقلال با هماهنگی باشگاه این اقدام را انجام داد.

حالا از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد ظاهراً این رای تغییر کرده و به زودی نتیجه اش به باشگاه استقلال اعلام می‌شود. مدیران باشگاه استقلال به شدت خواهان این هستند که سرمربی این تیم در دیدار استقلال مقابل گل گهر سیرجان روی نیمکت این تیم بنشیند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده پانزدهم اسفند در استادیوم آزادی میزبان نماینده استان کرمان است. دیدار استقلال و گل گهر از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد. ضمن اینکه ساپینتو در دیدار با نساجی قطعاً محروم است.