شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#تیم فوتبال

پدیده جدید فوتبال ایران می‌تواند به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بهتر است درباره تیم ملی سکوت کند تا توهین نشود و کمتر کسی دلش برای تیم ملی ایران می‌سوزد.

پدیده جدید فوتبال ایران می‌تواند به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

حسین کعبی پیرامون آخرین وضعیت همکاری‌اش با فولاد اظهار داشت: من با باشگاه فولاد قرارداد دارم و به آن پایبندم. طبق قانون با باشگاه ادامه همکاری خواهم داد.

وی در پاسخ به این سوال که سرمریی بعدی فولاد با چه شاخصه‌ها و معیاری انتخاب شود، گفت: من فقط می توانم درباره شخص خودم صحبت کنم و اینکه تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم. اگر سرمربی جدید آمد و خواست با من همکاری کند در خدمتش هستم. در غیر این صورت هم طبق قراردادمان با باشگاه پیش می‌رویم.

مربی فولاد درباره عملکرد این تیم مقابل الهلال تصریح کرد: قبل از بازی هر کسی با ما صحبت می‌کرد، می‌گفت چهار یا پنج گل دریافت می‌کنید. اما ما نمایش خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم مقابل رقیب چند مرتبه گلزنی کنیم. فکر کنم نماینده عربستان مقابل الدحیل نشان داد چه کیفیتی دارد و نیاز به توضیح بیشتری در این باره نیست. همه چیز روشن است.

کعبی درباره عملکرد محمدامین حزباوی تصریح کرد: این بازیکن در مدت زمانی که با ما کار کرده پیشرفت بسیار خوبی داشته و بدون هیچ تعارفی با سنی که دارد می‌تواند حتی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. الان هم که همراه با تیم ملی جوانان در اردوی ازبکستان است. یکی از نکات خوب اخلاقی حزباوی حرف‌شنوی و استفاده از تجربه مربیان است. او به خوبی صحبت‌ها را می شنود و اجرایش می‌کند. در بازی الهلال هم چند مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفت.

وی درباره عملکردش در فولاد حین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: در قطر از ته وجودم به تیم کمک کردم و سعی کردم با حرف‌های انگیزشی به بازیکنان روحیه بدهم چرا که دوست دارم نانی که سر سفره خانواده‌ام می برم حلال باشد. این نکته مربوط به خودم است.

وی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی و انصراف متوالی گزینه‌های ایرانی گفت: بهتر است در این باره سکوت کنم. چرا که من دروغ گفتن را بلد نیستم و اگر بخواهم راستش را بگویم آدم بد ماجرا می‌شوم. آنها که حرف راست را بگویند توهین می‌شوند. چه کسی دلش برای تیم ملی می‌سوزد که من نفر دوم ماجرا باشم؟ بنابراین بهتر است سکوت کنم.