شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سرمربی استقلال#ملی‌پوش

اقدام عجیب سرمربی استقلال | لجبازی ساپینتو با ستاره ملی‌پوش ادامه دارد

صدآنلاین | ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال بار دیگر به نیمکت باز خواهد گشت.

پاس گلی که فایده نداشت/ لجبازی ساپینتو با ستاره ملی‌پوش ادامه دارد

ابوالفضل جلالی ستاره جوان و ملی پوش استقلال که یکی از نماینده‌های ایم تیم در جام جهانی بود و مقابل آمریکا هم به میدان رفت، در هفته‌های اخیر به یک نیمکت نشین در بازی‌های استقلال تبدیل شد و ساپینتو ترجیح می‌داد از سلمانی در پست مدافع چپ استفاده کند. با این حال در جام حذفی و بازی مقابل ملوان شانس به ابوالفضل رو کرد و این بازیکن آینده دار در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت.

جلالی در دیدار مقابل ملوان عالی کار کرد و حتی موفق شد به آرمان رمضانی پاس گل هم بدهد. با وجود نمایش خوب و دادن یک پاس گل ، از تمرینات استقلال خبر می‌رسد که جلالی برای بازی مقابل نساجی دوباره نیمکت نشین خواهد شد و این بازیکن جایی در ترکیب اصلی استقلال نخواهد داشت. به نظر می‌رسد پاس گل او در بازی با ملوان و نمایش خوبش چشم سرمربی پرتغالی را نگرفت و ساپینتو همچنان با جلالی لجبازی می‌کند.

حال باید دید جلالی تا چه زمانی نیمکت نشین سلمانی خواهد بود و آیا ساپینتو دوباره فرصت فیکس شدن را به او می‌دهد یا خیر. جلالی یکی از ملی پوشان استقلال به حساب می‌آید و با توجه به نزدیک بودن اردوی جدید تیم ملی ، ممکن است در صورت ادامه نیمکت نشینی ابوالفضل تیم ملی را از دست بدهد و از سهمیه استقلال در تیم ملی کم شود.

جلالی بازیکن فوق العاده با استعدادی است و حتی کیروش با وجود نیمکت نشینی‌های متوالی در استقلال او را به جام جهانی برد و به او بازی داد. با این حال آنطور که مشخص است ساپینتو نظر دیگری دارد و ترجیح می‌دهد جلالی را روی نیمکت بگذارد.