شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال آینده

افزایش سرانه اردویی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو از سال آینده

افزایش سرانه اردویی بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو از سال آینده

یازدهمین نشست ستاد بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، یازدهمین نشست ستاد بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو به ریاست غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور اعضای ستاد و به میزبانی این کمیته برگزار شد.

در ابتدای این نشست کلیه مصوبات نشست پیشین، مرور و گزارش افرادی که مسئول پیگیری مصوبات بودند، قرائت شد. در این خصوص می‌توان به اجرایی شدن حمایت از ورزشکاران نابینای مطلق اولولیت چهارم، اصلاح درصدی از مشکلات مربوط به برگزاری اردوهای هانگژو در فدراسیون ها، تاکید ویژه بر حمایت از بانوان ورزشکار اولویت چهارم و نیز ورزشکاران جانباز دارای اولویت چهارم، بازنگری در خصوص کلاسبندی، بررسی موارد مربوط به روان شناسی و ... اشاره کرد.

 

همچنین تصویب شد سرانه اردویی ورزشکاران از ابتدای سال 1402 افزایش یابد تا برنامه های مورد نظر کادر فنی و فدراسیون‌ها برای هر چه بهتر برگزار کردن اردوهای آمادگی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با قوت انجام شود.

از دیگر مصوبات می‌توان به برگزاری نشستی برای بررسی نواقص موارد فرهنگی در اردوها اشاره کرد. همچنین بر اساس مصوبات قبلی، مجددا تاکید شد که فدراسیون‌های همکار که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دارای نماینده هستند، لیست بلند ورزشکاران خود را پیش از سال جدید و حداکثر تا 24 اسفند به کمیته ملی پارالمپیک تحویل بدهند.

تاکید بر حمایت ویژه از ورزشکاران رشته بوچیا نیز از مصوبات این نشست بود.

کارگری در پایان این نشست بر اهتمام کلیه اعضای ستاد بر اجرای مصوبات  تاکید و اعلام کرد که اولین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک 2024 پاریس پیش از سال جدید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/