شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#فوتسال#اسپانیا#بازیکنان

هفته بیست و یکم فوتسال اسپانیا؛

گلزنی بازیکن ایرانی به بارسلونا

پالما با طیبی و اولادقباد پیروز شد/گلزنی بازیکن ایران به بارسلونا

تیم فوتسال پالما با بازیکنان ایرانی خود در هفته بیست و یکم لیگ فوتسال اسپانیا به پیروزی رسید و به رده دوم جدول رسید.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا روز گذشته پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم پالما با حضور مسلم اولادقباد و حسین طیبی دو بازیکن ایرانی خود برابر ریبرا ناوارا با نتیجه ۵ بر ۱ پیروز شد.

اولادقباد و طیبی در ترکیب اصلی پالما بودند اما موفق به گلزنی در این دیدار نشدند.

پالما با طیبی و اولادقباد پیروز شد/گلزنی بازیکن ایران به بارسلونا حسین طیبی با پیراهن سبز پالما مقابل ریبرا

پالما با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و جایگاه دوم خود را در جدول پس از چند هفته از خاین پس گرفت؛ تیمی که این هفته مغلوب ال پوزو شد.

در دیگر بازی این هفته، تیم واین آلبالی والدپنیاس که سعید احمدعباسی بازیکن راس ایرانی را در اختیار دارد در خانه خود و با حضور تماشاگران پرشور به مصاف بارسلونای صدرنشین رفت. باوجد اینکه احمدعباسی در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت اما در نهایت والدپنیاس با نتیجه ۶ بر ۲ بازی را به حریف قدرتمندش واگذار کرد.

پالما با طیبی و اولادقباد پیروز شد/گلزنی بازیکن ایران به بارسلونا فریاد شادی احمدعباسی پس از گلزنی به یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتسال جهان

احمدعباسی در دقیقه ۱۰ و با جای‌گیری روی تیرک دوم موفق شد با یک ضربه آرام دروازه بارسلونا را باز کند و گل نخست مسابقه را به ثمر برساند اما بارسا باوجود پر بودن سالن از تماشاگران آلبالی و تشویق بی امان آنها نتیجه را جبران کرد و به پیروزی رسید.

بارسا مدافع عنوان قهرمانی با ۵۱ امتیاز در صدر باقی ماند و واین آلبالی هم ۳۱ امتیازی شد.

پالما با طیبی و اولادقباد پیروز شد/گلزنی بازیکن ایران به بارسلونا

منبع: مهر