شهرخبر

میرحسین به دنبال کودتا است؛ پیشنهاد همه‌پرسی یعنی ایجاد آشوب در کشور

یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه اصلاح‌طلبان نسبت به اعتراضات اخیر را مغایر بر انسجام ملت دانست و پیشنهاد همه‌پرسی را آشوب نامید.

ایران

به گزارش تازه‌نیوز، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه‌ها و اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان درباره همه‌پرسی نشان می‌دهد آنان دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند.

به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به بیانیه‌های اخیر اصلاح‌طلبان، اظهار داشت:  هیچ ایراد و اشکالی در کشور نبوده و نیست و برخی از همین آقایان اصلاح‌طلب منشأ مشکل در کشور بودند. برای مثال، همین افراد در انعقاد موافقتنامه پاریس نقش داشتند و همین اقدام باعث شد نیروگاه در کشور ساخته نشود و باعث قطعی برق شدند.

وی اظهار داشت: چند سال پیش نتانیاهو صراحتاً گفت که «اصلاح‌طلب‌ها و افرادی که در سال ۸۸ اغتشاش کردند، بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران هستند. سوال ما آن است که چرا آقایان اصلاح‌طلب سکوت کردند و این موضوع را رد نکردند؟  جای سوال است که چرا مدعیان اصلاحات که امروز بیانیه می‌دهند، در ماه‌های اخیر در مقابل حرف‌های دشمنان سکوت کردند و اعلام برائت نکردند؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که میرحسین موسوی از جمهوری اسلامی عبور کرده، مشخص است که دنبال اصلاح نیست بلکه دنبال آشوب و کودتاست.

سلیمی با اشاره به اینکه بیانیه و اظهارات اخیر اصلاح‌طلبان برخلاف انسجام ملی و برای ایجاد آشوب در کشور است، گفت: این بیانیه‌ها در این راستا ارزیابی می‌شود که آنان باز هم دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند. سوال آن است که چرا برخی از اصلاح طلبان از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عصبانی هستند؟