شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

سیامک نعمتی مدیون این ستاره پرسپولیس

سیامک نعمتی بعد از چند هفته سکونشینی بالاخره به ترکیب تیمش برگشت و موفق به گلزنی شد.

سیامک نعمتی مدیون این ستاره پرسپولیس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سیامک نعمتی که اکنون ششمین فصل حضور در این تیم را پشت سر می‌گذارد و یکی از بازیکنان باتجربه و باسابقه سرخپوشان به حساب می‌آید. نعمتی در نیم فصل تا آستانه جدایی از جمع سرخ پوشان پیش رفت و در لیست مازاد یحیی قرار گرفت. با این وجود تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و به جنگیدن ادامه دهد.

سیامک قبل از بازی مقابل سپاهان ۴ بازی تیمش مقابل فولاد، آلومینیوم، صنعت نفت و هوادار نتوانست در لیست پرسپولیس قرار بگیرد ولی برای بازی با سپاهان و بعد از مصدومیت سعید صادقی، گل محمدی تصمیم گرفت نام نعمتی را در لیست تیمش قرار بدهد.

سیامک در نیمه دوم بازی مقابل سپاهان به عنوان یار جانشین به میدان آمد و موفق شد گل سوم تیمش را هم به ثمر برساند. نعمتی که در چند وقت اخیر خیلی روزهای سختی را پشت سر گذاشت و تحت فشار بود،بعد از گلزنی اشک ریخت و حسابی احساساتی شد. اما نکته‌ای که در گل سیامک به سپاهان وجود داشت، حرکت استثنایی و البته فداکاری وحید امیری بود.

وحید که همواره در خدمت تیم بازی می‌کند و ستاره بی حاشیه پرسپولیس به حساب می‌آید، بعد از یک دوی دیدنی با سروش رفیعی، چند بازیکن سپاهان را به زیبایی جا گذاشت و درحالیکه می‌توانست خودش هم توپ را به گل تبدیل کند، تصمیم گرفت به سیامک پاس گل بدهد و نعمتی هم نامش در فهرست گلزنان این فصل پرسپولیس قرار بگیرد.

در واقع سیامک خارج شدن از زیر فشار و پایان روزهای تلخ گذشته را مدیون امیری است و چه بسا اگر وحید از خودگذشتگی نمی‌کرد، نمی‌توانست از زیر فشار شدید خودش را خارج کند.