شهر خبر

خیانت ۴ بازیکن عامل برکناری سرمربی معروف / تهدید سرمربی

این سرمربی ادعا کرد که خیانت ۴ بازیکن، عامل برکناری او از هدایت فولاد بوده است.

خیانت ۴ بازیکن عامل برکناری سرمربی معروف

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

ویسی مدعی شد که خیانت ۴ بازیکن، عامل برکناری او از هدایت فولاد بوده است. فولاد خوزستان در بهترین تجربه تاریخش در آسیا، روز‌های عجیبی را گذراند. آن‌ها در حالی برای نخستین بار از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به سلامت گذشتند که در نشست خبری با استعفا شوکه‌کننده جواد نکونام روبرو شدند. بخت و اقبال هم فولاد را به مصاف الهلال فرستاد، اما نماینده خوزستان با سربلندی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

عبدالله ویسی که سابقه سرمربیگری در این تیم جنوبی را در کارنامه دارد، شب گذشته با رادیو ایران گفتگو کرد و علاوه بر کارشناسی شرایط فعلی فولاد، به دوران حضورش روی نیمکت این تیم هم گریزی زد. او در صحبت‌هایش ادعا‌هایی را درباره دلایل اخراج خود مطرح و اعلام کرد دیگر هدایت هیچ تیمی را در خوزستان به عهده نخواهد گرفت.

او در پاسخ به اینکه آیا در صورت دریافت پیشنهاد از فولاد به این تیم بازمی‌گردد یا خیر؟ عنوان کرد: "من به عنوان یک خوزستانی با شاهین اهواز قهرمان ایران شدم؛ بازیکن بودم و برای مردم شادی آوردیم. کمک مربی بودم و با باشگاه فولاد قهرمان شدیم و برای مردم شادی آوردیم و در استقلال خوزستان هم قهرمان شدیم، اما بلایی سر من آوردند که واقعا شایسته یک خوزستانی نبود؛ من با کمترین هزینه به آنجا آمدم و پنجره بسته بود. "

ویسی سپس در پاسخ به اینکه شاید همین بلا‌ها بر سر نکونام هم آمده، بیان کرد: "قطعا این‌طور نیست و همه ایران می‌دانند که فولاد هر کاری برای قهرمانی امسال انجام داد و برای قهرمانی آسیا هزینه کرد و بازیکن جذب کرد و کار‌های متفاوتی انجام داد.

برای جواد نکونام ده برابر کاری را که برای من انجام دادند کردند. در زمان حضور من پنجره فولاد بسته بود و هفت بازیکن جدا شدند؛ ضمن اینکه بعدا مشخص شد که چهار بازیکن بازی نمی‌کردند و به من خیانت کردند. هفته چهارم من را اخراج کردند. ما بردیم و مساوی کردیم و من را اخراج کردند. شاید من دیگر در خوزستان مربیگری نکنم، چون به من بی‌حرمتی کردند. اگر پیشنهاد بدهند، قطعا نمی‌پذیریم. "