شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادیو#راه‌اندازی#سایت#برای#کردها

راه‌اندازی یک سایت برای کردها

راه‌اندازی یک سایت برای کردها

با راه‌اندازی وب‌اپلیکیشن شبکه رادیو و تلویزیونی سحر کردی به آدرس mysahar.ir فیلم، سریال و مستندهایی که به دو گویش سورانی و کرمانجی در طول سال‌های متمادی تولید و دوبله شده‌اند در اختیار مخاطبان کردزبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط‌عمومی معاونت برون‌مرزی سازمان صداوسیما، یکی از شاخصه‌های مهم مجموعه رادیووتلویزیون‌های کردی، پخش فیلم، سریال و مستندهایی است که به دو گویش سورانی و کرمانجی در طول سال‌های متمادی تولید و دوبله شده‌اند. از این رو با توجه به میزان استقبال مخاطبان در بازدید از وب‌سایت مجموعه سحر کردی به روایت آمار به دست آمده، این مجموعه با استفاده از شیوه‌های نوین انتقال پیام، اقدام به راه‌اندازی وب‌اپلیکیشن «مای‌سحر» ( My Sahar) کرده است.

علی بیاگوی، مسئول فضای مجازی کانال کردی سحر گفت: «این محصول با تکیه بر مهمترین شاخصه‌های سکوهای ویدئویی و استفاده از تجربیات سایر بازیگران اصلی این بازار ساخته شده است.»

او افزود: «در فاز اول راه‌اندازی، حدود ۵۰۰ عنوان فیلم، سریال، مستند، موسیقی و پادکست با بیش از ۴ هزار کلاکت در سایت بارگذاری شده است. برنامه‌ریزی این نرم‌افزار برای فاز دوم خود به سمت ارتقای کیفیت و سرعت خواهد رفت و این مسئله باعث افزایش بازدید و سهولت در دسترسی به ویدئوها خواهد شد. فاز سوم این اپلیکیشن پس از همه‌گیری آن با تولید برنامه‌های اختصاصی همراه خواهد بود.»

۲۵۹۲۵۹