شهر خبر

پیغام معنادار یحیی به بالانشینان جدول / انتخاب یحیی جواب داد

درست در روزهایی که به نظر می‌رسید فصل برای پرسپولیس رو به زوال است، تیم یحیی بهترین بازی یک سال اخیرش را ارائه داد.

پیغام معنادار یحیی به بالانشینان جدول

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

کسب تنها چهار امتیاز در چهار مسابقه اخیر در لیگ برتر و در سوی دیگر نتایج درخشان سپاهان و استقلال و کسب پیروزی‌های متوالی، پرسپولیس را در آستانه ورود به دایره بحرانی جدی و احتمالا طولانی مدت قرار داده بود. بی تردید شکست در جام حذفی مقابل سپاهان شرایط را برای این تیم بدتر از قبل می‌کرد و حتی شایعاتی در مورد احتمال تغییراتی جدی در این باشگاه در صورت رخ دادن این اتفاق نیز وجود داشت.

اما تیم یحیی گل محمدی بهترین بازی فصل خود را در ورزشگاه نقش جهان ارائه داده و علاوه بر کنار زدن یکی از رقبای مهم در جام حذفی، یک پیغام مهم را به بالانشینان جدول لیگ برتر نیز مخابره کرد: مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی تا روز پایانی ادامه دارد.

در یک هفته‌ای که رقیب مشغول کری خوانی بابت بازی تدارکاتی مقابل زنیت و لذت بردن از صدرنشینی و از بین بردن فاصله با پرسپولیس بود، قرمزپوشان به بهترین شکل راه برتری مقابل سپاهان را تمرین کردند.

اولین تصمیم هوشمندانه گل محمدی، قرار دادن وحدت هنانوف در پست مدافع راست و جلو بردن دانیال اسماعیلی‌فر بود. این مدافع تاجیکستانی در روز نمایش بهترین عملکرد حود با لباس پرسپولیس، حتی مرتکب یک اشتباه هم نشد و استارت فوق العاده او در دقیقه ۱۱۷ و طی طول کل زمین، نشان داد حنانوف بهترین انتخاب یحیی برای این دیدار بوده است.