شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جشنواره فجر

اختتامیه آخرین جشنواره‌ فجر در تالار وحدت

اختتامیه آخرین جشنواره‌ فجر در تالار وحدت

پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امروز جمعه، ۵ اسفند با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد. این جشنواره پس از جشنواره‌های فیلم، تئاتر و موسیقی فجر، آخرین جشنواره فجر سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک روز پس از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت، این بار این سالن میزبان هنرمندانی از حوزه‌ای دیگر می‌شود.

بر این اساس، آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امروز، جمعه پنجم اسفند با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی و جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان هنرهای تجسمی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود. در اختتامیه این دوره از جشنواره برای نخستین بار «جایزه ویژه جهاد تبیین» از سوی وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی به هنرمندان برگزیده اهدا خواهد شد.

نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیری سیدعباس میرهاشمی از ۷ تا ۲۸ بهمن‌ در فرهنگستان هنر برپا بود. همچنین نمایشگاه بخش «تجسم هنر» پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان تهران موسوم به «ایرانِ عزیزِ ما» با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی چهارشنبه، سوم اسفند افتتاح شد. نمایشگاه «آینه‌درآینه ۲» هم بخش دیگر جشنواره است که سه‌شنبه ۱۸ بهمن با حضور محمدمهدی اسماعیلی افتتاح شد و تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد.

۲۵۹۲۴۵