شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پایتخت#شهر تهران

سردار سلامی: توسعه حمل و نقل عمومی باید به شاخصه اثرگذار مدیرت شهری پایتخت تبدیل شود

سردار سلامی: توسعه حمل و نقل عمومی باید به شاخصه اثرگذار مدیرت شهری پایتخت تبدیل شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم در این دوره مدیریت شهری، توسعه حمل‎و‎نقل عمومی شهر تهران به یکی از شاخصه‌های تاثیرگذار در عملکرد مدیریتی شهرداری پایتخت تبدیل شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین سلامی امروز در جریان دیدار با شهردار تهران به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری تهران در یک سال اخیر اظهار کرد: اهمیت شهر تهران نسبت به سایر کلان‌شهرها در این است که تهران قلب انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و اهمیتی که این کلانشهر در بعد ملی و بین‌المللی برای ایران اسلامی دارد، در راستای محور مقاومت و ابعاد جهانی نیز قابل ارزیابی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: با توجه به این موضوع عملکرد و مجموعه رویکردهای شهرداری تهران، حائز اهمیت و اثرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حمل‌ونقل عمومی یکی از مهم ترین موضوعات حوزه شهری است، تصریح کرد: شهروندان با توسعه و تسهیل دسترسی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی، رغبت بیشتری نسبت به استفاده از آن خواهند داشت؛ امیدواریم در این دوره مدیریت شهری، توسعه حمل‎و‎نقل عمومی شهر تهران به یکی از شاخصه‌های تاثیرگذار در عملکرد مدیریتی شهرداری پایتخت تبدیل شود.

سلامی با تأکید بر اینکه حوزه جوانان، نیازمند اقدامات ویژه‌ای در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و توسعه امکانات ورزشی است، تصریح کرد: ساخت مساجد و اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه جوانان با محوریت مساجد اقدام مهم و اثربخشی خواهد بود.

انتهای پیام/