شهر خبر

پرداخت حقوق به دانشجویان شروع شد + جزئیات

پرداخت حقوق به دانشجویان شروع شد + جزئیات

فارس  به نقل از دانشگاه علم و صنعت: محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس مرکز هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه وزارت عتف در مراسم تقدیر سالانه از دانشجویان ممتاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علم و صنعت گفت: هر کس در دانشگاه علم و صنعت ایران دانشجوست بالقوه یا بالفعل، نخبه است. عالم واقعی، موحد است مگرآنکه غافل باشد. ممتازان، موثرترین افراد در پیشرفت کشور هستند و توجه به استعدادهای درخشان، وظیفه هر مسئول در هر مجموعه‌ای است.

رئیس مرکز هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه وزارت عتف ادامه داد: آیین‌نامه استادمحوری به زودی در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد؛ همچنین در مجلس به دنبال طرحی هستیم که گرنت پژوهانه را برای دانشجویان دکتری به تصویب برسانیم و تامین بودجه کنیم؛ علاوه بر این با بنیاد ملی نخبگان قرارداد منعقد شده که به دانشجوی نخبه در دوره لیسانس، حق‌الزحمه پرداخت شود.

وی بیان کرد: بورس صنعت به صورت پایلوت در چند دانشگاه کشور در حال اجراست و ۱۳ نوع بورس در رشته‌های اولویت‌دار کشور توسط سازمان امور دانشجویان تعریف شده که آن هم عمدتا به دانشجویان برجسته علمی و پژوهشی اختصاص می‌یابد.