شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#لیگ برتر

مطمئنم این ستاره پرسپولیس باز هم نیمکت نشین می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خوشحالیم که پرسپولیس توانست صدرنشین لیگ برتر را در خانه‌اش با ۴ گل شکست بدهد اما چرا این بازی در هفته‌های قبل ارائه نشد؟

مطمئنم این ستاره پرسپولیس باز هم نیمکت نشین می‌شود

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

رحیم یوسفی، پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: باعث تاسف است! تیمی با این توانایی و نفرات یک هفته به آن شکل مقابل هوادار می‌بازد و بعد می‌رود صدرنشین لیگ را در خانه‌اش چهارتایی می‌کند.

وی ادامه داد: عجیب است این پرسپولیس که می‌تواند سپاهان با این همه مهره و نظم تیمی در زمین خودش به این شکل جلوی تماشاگران شکست بدهد یک هفته در حد زمین خاکی است و یک بازی مثل بایرن مونیخ می‌شود!

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: اینقدر بالا و پایین شدن هوادار پرسپولیس را نگران می‌کند و پیشکسوت را به فکر فرو می‌برد که مبادا این بالا و پایین شدن‌ها در نهایت خدشه‌ای در مسیر قهرمانی پرسپولیس بوجود بیاورد. وگرنه اگر پرسپولیس همیشه به همین شکل با اقتدار بازی کند هیچ کس نمی‌تواند مقابلش دوام بیاورد.

یوسفی درباره شکل بازی پرسپولیس در زمین سپاهان خاطرنشان کرد: امروز تیم گردن‌کلفت بازی می کرد. ما در زمین حریف بودیم و بیشتر بازی را در زمین آنها نگه می‌داشتیم. بیرانوند خیلی تحت فشار قرار نگرفت. این به خاطر پرس قوی بچه‌های پرسپولیس بود و نمی گذاشتند سپاهانی‌ها خیلی صاحب توپ شوند.

وی تاکید کرد: این مدل بازی کردن جلوی سپاهانی که در لیگ برتر صدرنشین است بیشتر شبیه رو کم کنی بود. پرسپولیس با این برد روی سپاهان را کم کرد و به آنها هشدار داد که در لیگ برتر صدرنشین موقتی هستند نه دائمی! اما به شرط اینکه پرسپولیس در لیگ هم به همین شکل بازی کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عملکرد وحید امیری و پاس در عرضش برای سیامک نعمتی گفت: چیزی که از وحید امیری انتظار داریم همین است. وظیفه وحید امیری پاس گل دادن است. بازیکنی که میلیاردها تومان پول می‌گیرد باید از این قبیل پاس‌ها بدهد. باید فرصت خلق کند و نباید تصور کرد که وحید امیری کار شاقی انجام داده است. از امیری توقع داریم حداقل در هر بازی چند بار از این حرکت‌ها انجام دهد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره گل آل کثیر و تاثیرش در عملکرد این بازیکن در ادامه رقابت‌های لیگ تصریح کرد: این گل روحیه این بازیکن را بالا می‌برد و در بازی‌های آینده می‌توانیم یک آل‌کثیر خوب را در خط حمله پرسپولیس ببینیم. اما نکته مهم شرایط خوب بدنی بچه‌های پرسپولیس بود. آل‌کثیر تحت فشار مدافع حریف ضربه سر زد که این نشان می‌دهد بدنش در این بازی آماده بود.

وی اضافه کرد: اما همین بازیکن‌ها در دیدار با هوادار طوری بودند که با یک باد زمین می‌خوردند و اصلاً شباهتی به فوتبالیست پرسپولیس نداشتند. جای تعجب است و باید از گل محمدی پرسید که چرا تیمش اینقدر بالا و پایین دارد و دو بازی کاملا متفاوت را ارائه می دهد! تیمی که مقابل سپاهان به عنوان بهترین تیم لیگ چنین فوتبالی ارائه می‌دهد و آنها را در زمین خودشان زمین گیر می‌کند چرا باید مقابل یک تیم بلبل نشان شکست بخورد؟

وی همچنین درباره گلزنی سیامک نعمتی و برگشتنش به ترکیب این تیم گفت: من مطمئنم سیامک نعمتی بازهم در بازی بعد بیرون می‌ماند. معمولاً بازیکنی که به زمین می‌رود و گل می‌زند باید در بازی بعد فیکس شود اما با شناختی که از گل محمدی داریم احتمالاً سیامک باز هم بیرون از زمین خواهد ماند.