شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#دولت#فیفا#استراماچونی

شمارش معکوس برای باشگاه استقلال ؛ دولت کمک می کند؟

شمارش معکوس برای باشگاه استقلال؛ باشگاه استقلال به زودی باید دستمزد معوقع استراماچونی را پرداخت کند، در غیر اینصورت با تصمیمات انضباطی شدید از سوی فیفا مواجه می‌شود.

شمارش معکوس برای باشگاه استقلال ؛ دولت کمک می کند؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

رئیس سازمان خصوصی سازی چندی پیش در برنامه فوتبال برتر پیرامون بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی گفت: باشگاه استقلال باید تا 10 فروردین پول مربی ایتالیایی را بدهد. در غیر اینصورت ممکن است با کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین تر مواجه شود.

در آستانه رسیدن به این موعد باشگاه استقلال درخواست مهمی از دولت داشته است؛ اینکه دولت به باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی کمک کند. همان طور که به باشگاه پرسپولیس در پرداخت بدهی کالدرون کمک کرد.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره این خبر را تایید کرد و در خصوص این درخواست علی فتح‌الله‌زاده گفت: «حق با فتح‌الله‌زاده است و شکی در آن نیست. تا جایی که اطلاع داریم پول کالدرون را وزارت ورزش پرداخت کرد. از وزیر محترم ورزش و همچنین وزارت دارایی و اقتصاد انتظار داریم استرس و فشار زیادی که روی مدیران باشگاه وجود دارد را با برنامه‌ریزی بردارند. اینجا مسئله فقط استقلال نیست، بحث مملکت است. مدیران قبلی کاری کرده‌اند که ما باید پاسخگو باشیم. فتح‌الله‌زاده فشار زیادی را تحمل می‌کند و باید مسئولان بالادستی تصمیم‌گیری و مشکل را حل کنند. از دولت محترم، رئیس جمهور و وزار درخواست کمک به استقلال را داریم تا معضل بدهی به استراماچونی را حل کنیم و برای حضور در آسیا دچار مشکل نشویم.»

باید منتظر ماند و دید که آیا دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای حل مشکل استقلال دستور به مساعدت خواهد داد یا خیر. وزارت ورزش و جوانان برای کمک به استقلال در این زمینه باید مجوز قانونی داشته باشد و صدور این محوز تنها با امضای ابراهیم رئیسی امکان پذیر خواهد بود.