شهر خبر

حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی:

تصور نمی‌کردیم انتقاد از افزایش قیمت گوشت نیز جزو خطوط قرمز باشد

حسین مرعشی گفت: تصور نمی‌کردیم که انتقاد از افزایش قیمت گوشت نیز جزو خطوط قرمز باشد.

تصور نمی‌کردیم انتقاد از افزایش قیمت گوشت نیز جزو خطوط قرمز باشد
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۲۱:۰۰:۰۷
اعتمادآنلاین |

حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی از توقیف روزنامه سازندگی آن‌هم به‌دلیل انتقاد از افزایش قیمت گوش متعجب است و می‌گوید: تمام رسانه‌ها اشراف کاملی از خطوط قرمز مطبوعات در ایران دارند اما ما تصور نمی‌کردیم که انتقاد از افزایش قیمت گوشت نیز جزو خطوط قرمز باشد.

به گزارش هم میهن، او می‌افزاید: توقیف روزنامه سازندگی مغایر با صحبت‌های آقای رئیس‌جمهور در 22 بهمن است. در ادامه عفو رهبری، ابراهیم رئیسی اعلام کرد روزنامه‌نگاران و اهل نشر مواهبی را از دولت شاهد باشند. این توقیف اما خلاف صحبت آقای رئیس‌جمهور است. اگر قرار باشد انتقادی از وزرای دولت صورت نگیرد پس اصلا روزنامه چرا باید منتشر شود؟ روزنامه‌ها باید فریاد مردم را به گوش مسئولان برسانند. توقیف‌ها باعث می‌شود رسانه‌های خارجی صدای مردم شوند.

اکبر منتجبی، سردبیر روزنامه سازندگی نیز درخصوص اینکه آیا پیش‌تر اخطاری از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات دریافت کرده‌اند و بر اساس چه ابلاغیه‌ای روزنامه توقیف شد، می‌گوید: «اخطاری به ما نداده‌اند اما مشابه سایر رسانه‌ها در ماه‌های اخیر تذکرهایی گرفته بودیم. ظاهرا تیتر دیروز روزنامه سازندگی باعث ناراحتی وزیر ارشاد شده است. استناد تصمیم‌گیران این بود که چون به موضوع گوشت پرداختید روزنامه توقیف می‌شود. به ما شفاهی اینطور توضیح دادند که، چرا با فونت بزرگ نوشتید طغیان گوشت؟! سوال من این است که به‌طور مثال اگر با فونت درشت‌تر بنویسیم دلار به فلان قیمت رسیده، نرخ دلار گران‌تر می‌شود؟