شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

بازیکن جدید به استقلال اضافه می‌شود؟

حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.

بازیکن جدید به استقلال اضافه می‌شود؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

استقلال با وجود کسب چهار پیروزی مقتدرانه که فاصله این تیم با صدر جدول را به سه امتیاز کاهش داده روزهای بحرانی‌ای را پشت سر می‌گذارد. درگیری‌های ایجادشده در ورزشگاه باهنر کرمان و دستگردی تهران حسابی شرایط اردوی آبی‌پوشان را تحت تاثیر قرار داده و در این بین شایعات زیادی پیرامون این تیم در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به بهانه حواشی پرشمار پیرامون استقلال، گفت‌وگویی داشتیم با حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، درباره موضوعات پیرامون این تیم هم‌صحبت شدیم و با او درباره موضوعات مختلفی از قبیل عذرخواهی احتمالی ساپینتو، آخرین وضعیت مهدی قایدی، محبی، آمانوف و همین‌طور دلیل عدم خرید بازیکن در پنجره زمستانی گفت‌وگو کردیم.
این مصاحبه را در ادامه بخوانید.

اتفاقاتی رخ می‌هد که برای باشگاه استقلال خوب نیست

خدا را شکر تیم چند بازی است که با برد خود دل هواداران را شاد کرده است. اما یک سری مشکلات به وجود آورده‌اند که خود شما شاهدش بودید؛ بحث محرومیتی که برای آقای ساپینتو به وجود آوردند. این حکم ناعادلانه بود. با این‌همه مشکلاتی که باشگاه دارد، جلو می‌رویم و ناداوری‌ها و اتفاقاتی که رخ می‌دهد، برای باشگاه استقلال اصلا خوب نیست.

ساپینتو مظلوم واقع شده است

یک زمانی یک سری تیم‌ها به هواداران خط می‌دادند که تماشاگران یک سری توهین‌ها انجام بدهند تا اتفاقاتی رخ دهد. الان این اتفاق در جایگاه مربیان رخ می‌دهد. ساپینتو احساسی است، اما روش او این است و زیاد تعصب دارد. او روی استقلال تعصب زیادی دارد و چنین روحیه‌ای دارد. متاسفانه بقیه سوءاستفاده می‌کنند و ساپینتو باید هشیار باشد و آتو دست آن‌ها ندهد. آقای فتح‌الله‌زاده هم در این خصوص با ساپینتو صحبت کرده است. متاسفانه اما بقیه یاد گرفته‌اند و ساپینتو مظلوم واقع شده است. ان‌شاءلله با برد به هدفمان می‌رسیم و جواب آن‌هایی که این کارها را می‌کنند با قهرمانی می‌دهیم.

ما روی نیمکت یک تیم کامل داریم

تا جایی که می‌دانم به هیچ عنوان بازیکن جدید جذب نمی‌شود. با این مشکلاتی که داریم و با این هزینه‌ها امکان ندارد. تیم ما کامل است و در اصل روی نیمکت یک تیم دیگری هم داریم.

فسخ با یزدانی تصمیم خود ساپینتو بود

فسخ با سیاوش یزدانی را کمیته حقوقی باشگاه، مدیرعامل و سرمربی تشخیص دادند. ما در کار فنی دخالت نمی‌کنیم و تصمیمی بوده که سرمربی گرفته است و باید احترام بگذاریم. این خوب نیست که ما دخالت کنیم و تصمیم خود آقای ساپینتو بوده است. حتما در این مورد با مدیریت مشورت کرده‌اند، اما تصمیم اصلی را سرمربی گرفته است. شما تیم‌های دیگر را نگاه کنید، چه کسی در کار فنی دخالت می‌کند؟

ساپینتو اسم‌هایی برای جذب داد که اصلا نمی‌توانستیم به ایران بیاوریم

هدف ما جذب بازیکن در نیم فصل بود. آقای فتح‌الله‌زاده به خاطر جذب بازیکن رفتند دبی که پنجره استقلال را باز کنند. تمام هماهنگی‌های لازم برای جذب بازیکن توسط آقای فتح‌الله‌زاده انجام شد و ۲-۳ بازیکن بسیار خوب مدنظر بود. من خودم حضور داشتم و در حال باز کردن پنجره استقلال بودیم، کارهای جذب بازیکن توسط مدیرعامل در حال انجام بود. ولی متاسفانه نشد و یک سری اتفاقات رخ داد. آقای فتح‌الله‌زاده تمام تلاش خود را برای جذب بازیکن انجام داد، اما یک سری مشکلاتی که از قدیم بود باعث شد اتفاقی رخ ندهد. ما برای باز کردن پنجره، ۲۶۰هزار دلار به میلیچ از ترکیه پرداخت کردیم. طلب گابریل پین را هم دادیم. اگر نمی‌خواستیم بازیکن جذب کنیم پس چرا پنجره را باز کردیم؟ خداوکیلی آقای فتح‌الله‌زاده تمام تلاش خود را کردند و من شاهدم مشکلاتی برای باشگاه به وجود آوردند تا این اتفاق رخ ندهد. آقای ساپینتو یک سری اسم دادند که اصلا نمی‌توانستیم به ایران بیاوریم. چند بازیکن ایرانی و خارجی بودند که اصلا ایران نمی‌آمدند.

این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد

یک سری شایعات وجود داشت که ساپینتو به علت اینکه دوست داشت بازیکن خارجی را از کانال خودش جذب کند، با مدیریت باشگاه به مشکلاتی خورده است. حجت کریمی در واکنش به این صحبت گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. آقای فتح‌الله‌زاده به ایشان گفتند هر کسی را که می‌خواهید همان را بگویید. به هیچ عنوان این شایعه صحت ندارد.

اطلاعاتی درباره آمانوف ندارم

عضو هیئت مدیره استقلال درباره فسخ قرارداد آمانوف با استقلال و اینکه او نوتیس فسخ قرارداد خود را به جای باشگاه استقلال به روزنامه استقلال جوان فرستاده است، گفت: اصلا در جریان پرونده آمانوف نیستم.

خدا را شکر اتحاد بازیکنان خوب است

کریمی در واکنش به این شایعه که یکی از بازیکنان استقلال خود را به مصدومیت زده و از قصد بازی نمی‌کند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. تمام بازیکنان با قدرت و تمام توان خود بازی می‌کنند و یک دل هستند. خدا را شکر اتحاد خوبی دارند.

اطلاعی از دریافتی بازیکنان ندارم

دریافتی بازیکنان را در حال حاضر نمی‌دانم. قبلا می‌دانستم، اما در چند روز اخیر اطلاعات تازه‌ای نگرفتم. الان اگر درصد بگویم، می‌گویند نه اینقدر نبوده و آنقدر است.

از خدایمان است قایدی در استقلال بماند

در دبی با مسئولان باشگاه الاهلی هم جلسه گذاشتیم و قرار شد تا قبل از عید یک قسط از رضایت‌نامه قایدی را پرداخت کنیم. چون هیچ پرداختی‌ای در این خصوص نداشته‌ایم. حالا فعلا امسال قایدی با ماست، اما از خدایمان است فصل بعد هم بماند. او بهترین بازیکن است و تلاش می‌کنیم او را حفظ کنیم. ما تلاش می‌کنیم برای فصل بعد او را حفظ کنیم اما الان صحبت برای آن زود است چون هیچ پولی به الاهلی نداده‌ایم.

در خصوص محبی هم مشکلی پرداخت پول داریم

در خصوص محبی هم چنین مشکلی داریم و باید پول او را کامل پرداخت کنیم. یکی-دو مرتبه پول آن پرداخت شده، اما برگشت خورده است. آن را هم مدیریت پیگیر است.

با قهرمانی جواب بی‌عدالتی‌ها را می‌دهیم

ان‌شاءلله با قهرمانی و بردهای پشت سر هم جواب این بی‌عدالتی‌هایی که برای استقلال و سرمربی تیم به وجود آمده است را می‌دهند.

ساپینتو خیلی محکم در استقلال می‌ماند

اینکه گفته بودند ساپینتو دیگر به ایران بازنمی‌گردد شایعه بود و اصلا چرا باید این اتفاق رخ دهد؟ ایشان هستند، خیلی محکم هم هستند.