شهر خبر

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا پنجشنبه

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا پنجشنبه

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع بهمن پیش‌بینی می‌شود.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و تا روز جمعه(۵ اسفند) در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات با توجه به افزایش نسبی دما با احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.

از جمعه شب در ارتفاعات استان بارش پراکنده دور از انتظار نیست و روند افزایش نسبی دما تا روز پنجشنبه ( ۴ اسفند) و کاهش نسبی دما تا روز شنبه ( ۶ اسفند) در سطح استان مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳ اسفند) کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۴ اسفند) صاف از بعد از ظهر وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

271 35