زن جوان دخترش را 8 سال مخفی کرد / دیدار پدر و کودکش پس از سالها دلتنگی !

به گزارش رکنا، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به شعبه 16 شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل خواهان دریافت نفقه از همسرش شد. وقتی اعضای شورای حل اختلاف به بررسی پرونده زن جوان پرداختند، متوجه شدند وی از 8 سال قبل با شوهرش اختلاف داشته است و جدا از هم زندگی می‌کنند.

بنابراین از شوهر وی خواستند برای تحقیق و بررسی بیشتر درباره این پرونده به  شورا برود و وقتی  مرد جوان از درخواست همسرش با خبر شد، گفت: حدود 10 سال قبل ازدواج کردم اما پس از به دنیا آمدن دخترمان که الان 8 ساله است اختلافمان با همسرم زیاد شد و یک روز که به خانه برگشتم از همسر و فرزندم خبری نبود. بعد از کلی پرس‌وجو فهمیدم زنم، بچه را برداشته و به جای نامعلومی رفته است. از آن زمان تاکنون نه همسرم را دیده‌ام و نه دخترم را و با اینکه بارها به پلیس و دادگاه شکایت کردم و  5 بار حکم جلب همسرم را گرفتم، اما نتوانستم او را پیدا کنم حتی به هر شهر و روستایی که احتمال می‌دادم آنجا رفته باشند سر زدم اما پیدایشان نکردم، حالا از شما می‌خواهم کمکم کنید.

پس از این شکایت با ورود اعضای شعبه 16 شورای حل اختلاف اردبیل به ریاست علی نیکخو، خانواده این زوج جوان به شورا فراخوانده شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل در تشریح این خبر گفت: وقتی اعضای شورا متوجه شدند اختلاف این زوج 8 سال ادامه داشته و در این میان پدر از ملاقات تنها فرزندش محروم بوده است و سال‌ها او و خانواده‌اش در حسرت دیدار این دختر کوچک مانده‌اند، در اقدامی خداپسندانه عزم خود را جزم کردند تا این زوج را آشتی داده و کودکی را از نعمت داشتن  پدر و مادر بهره‌مند سازند، بنابراین با برپایی چندین جلسه صلح و سازش با حضور خانواده‌های طرفین، موفق شدند ریشه اختلافات این زوج را شناسایی کنند و مدبرانه این اختلافات را از میان بردارند.

منبع: روزنامه ایران