شهر خبر

ماجرای کنفرانس دردسرساز ساپینتو ؛ همه چیز حل می شود؟

در رای صادره از سوی کمیته انضباطی پیرامون سرمربی تیم استقلال آمده است؛ در صورت عذرخواهی به خاطر به کار بردن واژه حیوان در کنفرانس خبری دو جلسه از محرومیتش تعیلق خواهد شد.

ماجرای کنفرانس دردسرساز ساپینتو ؛ همه چیز حل می شود؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ریکاردو ساپینتو را به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان ۴ جلسه محروم و ۱۰ درصد جریمه نقدی کرد اما اعلام داشت در صورت عذرخواهی سرمربی تیم استقلال دو جلسه از محرومیتش تا پایان فصل تعلیق خواهد شد.

در حالی که بیژن طاهری و معاون حقوقی باشگاه استقلال خبر داده بودند که سرمربی تیم استقلال بابت این رفتار عذرخواهی کرد اما این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است!

از آنجایی که ریکاردو ساپینتو در بازی با ملوان و نساجی به طور حتم غیاب خواهد بود، فعلا ضرورتی به انجام این کار ندارد و سرمربی استقلال اعلام کرده به وقتش این کار را انجام خواهد داد. شاید هم روی ماتا در کنفرانس خبری بازی با ملوان به نیابت از ریکاردو ساپینتو این کار را انجام دهد.

سرمربی تیم استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض زده است و این پرونده بار دیگر از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد. نکته مهم دیگر اینکه باشگاه استقلال می‌گوید رسیدگی به این تخلف در حیطه وظایف کمیته اخلاق بوده است نه کمیته انضباطی و قرار است کمیته استیناف به این موضوع هم رسیدگی کند.