شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهردار تهران#روز درختکاری

۱۵۰۰ هکتار فضا سبز جدید تا پایان سال به پایتخت اضافه می‌شود

1500 هکتار فضا سبز جدید تا پایان سال به پایتخت اضافه می‌شود

مدیر کل حوزه شهردار تهران گفت: امسال ۱۵۰۰ هکتار پارک جنگلی به فضای سبز تهران اضافه می‌شود که در چند بخش این امر انجام می‌شود و ادامه آن در روز درختکاری در سایر نقاط صورت می‌پذیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سجاد محمدعلی نژاد؛ مدیر کل حوزه شهردار تهران در آیین افتتاح و آغاز ساخت 7 پروژه عمرانی منطقه 4 که صبح امروز در قالب سی و یکمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: سی و یکمین رویداد امید و افتخار و افتتاح پروژه‌ها که از اواخر مرداد هر هفته برگزار می‌شد، از دهه فجر از هفته‌ای یک بار به افتتاح‌های هر روز کاری رسیده که تا پایان اسفند ادامه دارد.

وی افزود: امروز مجموعه‌ای از پروژه‌های عمرانی را داریم که اغلب آنها امروز افتتاح می‌شود و 2 چمن مصنوعی از این پروژه‌ها سه شنبه توسط شهردار تهران در قالب بسته‌های ورزشی در مناطق مختلف افتتاح می‌شود.

محمدعلی‌نژاد ادامه داد: یکی از کسری‌هایی که در منطقه 4 داریم بحث حمل و نقل به ویژه مترو است که بر همین اساس کلنگ زنی توسعه شرقی خط 4 مترو انجام شده و در چند سال آینده مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد. همچنین تزریق ویژه‌ای در حوزه اتوبوس و ون‌های جدید در منطقه 4 خواهیم داشت.

مدیرکل حوزه شهردار تهران اضافه کرد: اولین رویداد امید و افتخار در این هفته را با افتتاح مقبره الشهدا آغاز کردیم و فردا افتتاح 500 هکتار پارک جنگلی را در جنوب تهران‌ در منطقه 20 خواهیم داشت؛ در واقع امسال 1500 هکتار پارک جنگلی به فضای سبز تهران اضافه می‌شود که در چند بخش این امر انجام می‌شود و ادامه آن در روز درختکاری در سایر نقاط صورت می‌پذیرد.

وی عنوان کرد: پروژه‌های ورزشی را در روز سه‌شنبه خواهیم داشت و بسته‌ای از پروژه‌های عمرانی در منطقه 21 در روز چهارشنبه افتتاح می‌شود؛ برای سال آینده براساس نظرسنجی از مردم 1400 پروژه را انتحاب کردیم و حدود 3 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های کوچک مقیاس محلی اختصاص دادیم؛ امسال تمرکز ما روی پروژه‌های نیمه تمام است و تا پایان امسال 100 پروژه محلی در شهر افتتاح می‌شود.

محمدعلی‌نژاد یادآور شد: برای سال آینده علاوه بر تکمیل پروژه‌های باقیمانده، پروژه‌های جدید که به حدود 1400 پروژه می‌رسد را با توجه به کمپین «من شهردارم» در نظر گرفته‌ایم که بعد از تصویب شورای شهر آنها را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/