شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال جاری

اهدای ۸۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در سال جاری

اهدای ۸۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در سال جاری

قائم‌مقام کمیته امداد گفت: تا پایان سال جاری ۸۰ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در سراسر کشور اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  مصطفی خاکسار قهرودی قائم‌مقام کمیته امداد در مراسم توزیع هزار سری جهیزیه با مشارکت استان قدس رضوی، بانک قرض الحسنه مهر و وزارت اقتصاد و دارایی که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: اگر چه در شرایط سختی قرار داریم اما همه مسئولان در اندیشه خدمت هستند و افتخار خود را در خدمت.گذاری خالصانه می‌بینند.

قائم‌مقام کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد در کنار آستان قدس رضوی سالیان دراز خدمت‌گذر مردم بوده است، افزود: توزیع هزار سری جهیزیه، نشان می‌دهد که در اندیشه خدمت، مسئولیت اجتماعی در جریان است.

وی اظهار کرد: برای تحقق این مسئولیت بزرگ‌ برای برخی دستگاه‌ها عنوان مسئولیت اجتماعی به کار برده می‌شود که البته با این تعبیر موافق نیستم چون این مسئولیت از عمق باور دینی و مسئولیت اعتقادی ما بر می‌خیزد.

وی گفت: کار خیر و انجام خدمت توسط خیران ریشه طولانی و عمیق در کشور ما دارد، اما آنچه که باید رقم بخورد، سامان یافتن کار به گونه‌ای است که بتوانیم از همه امکانات با هم‌افزایی و رفع هم‌پوشانی استفاده کنیم.

قائم مقام کمیته امداد بیان کرد: امروز همه مددجویان اگر تصمیم برای ازدواج بگیرند، ما می‌توانیم مسئولیت خود را در حوزه اهدای جهیزیه انجام دهیم و می توانیم بگوییم، پشت نوبت در صف نداریم.

انتهای پیام