شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سردار آزمون

پای سردار آزمون و قلی‌زاده به اطلاعیه باشگاه استقلال باز شد

دلیل انتشار اطلاعیه توسط باشگاه استقلال مشخص شد.

پای سردار آزمون و قلی‌زاده به اطلاعیه باشگاه استقلال باز شد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

باشگاه استقلال اعلام کرد؛ نقل قولی که از سوی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در برخی صفحات مجازی در حال انتشار است، کذب محض بوده و سرمربی استقلال اعلام کرد چنین اظهاراتی را هرگز انجام نداده است.

با پیگیری‌ها مشخص شد؛ این اعلام رسمی باشگاه استقلال به خاطر برخی مطالبی است که در فضای مجازی پیرامون جذب سردار آزمون و علی قلی‌زاده که مدیرعامل آبی‌ها در برنامه تلویزیونی به آن اشاره کرد، مطرح شده است.

در فضای مجازی از قول ساپینتو عنوان شده: «هرگز نگفتم که سردار آزمون را برای تیمم می‌خواهم اما گفتم مهاجم با کیفیتی مثل سردار آزمون جذب‌ شود که‌ متاسفانه خبری نشد و گفتند بخاطر بدهی به سرمربی ایتالیایی نمی‌توانیم مهاجم بگیریم.»

همچنین در نقل قول دیگری از قول ساپینتو گفته می‌شود: «برای موفقیت تیمم حتی حاضرم جانم را هم بدهم. عذرخواهی چیزی نیست. پایان فصل قراردادم به اتمام خواهد رسید و اگر مدیران باشگاه بخواهند قرار دادم را تمدید خواهم کرد. این بستگی به مدیران باشگاه دارد که بمانم یا به پرتغال برگردم. پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت. فعلا موفقیت قهرمانی استقلال حتی در لیگ قهرمانان آسیا اولویت اصلی من است. از تیم ملی هم پیشنهاد داشتم ولی بلافاصله رد کردم.»

این در حالیست که تکذیب گفته‌های ساپینتو به منزله تکذیب عذرخواهی او تلقی شده که این طور نیست و ممکن است سرمربی استقلال به زودی در یک مصاحبه رسمی عذرخواهی خودش را بابت اتفاقات و حواشی اخیر اعلام کند. ضمن اینکه قرارداد ساپینتو با باشگاه استقلال دو ساله و مشروط به رضایت دو طرف است.