شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#لیگ برتر

مرگ ستاره سابق لیگ برتر در زلزله‌ ترکیه

مرگ ستاره سابق لیگ برتر در زلزله‌ ترکیه

ورزش سه نوشت: رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان کریستین آتسو از زیر آوار خارج شده است.

کریستین آتسو ستاره تیم هاتای اسپور که ساعاتی پیش از زلزله مهیب 7.8 ریشتری با یک شوت دروازه کاسیم پاشا را باز کرده و سه امتیاز را به تیمش هدیه داده بود، با زمین لرزه در منطقه کهرمانماراش، زیر آوار زلزله قرار داشت و نیروهای امدادی برای نجات جان او تلاش می‌کردند تا اینکه سرانجام خبر تلخ درگذشت او مخابره شد.

بر اساس اعلام مدیربرنامه آتسو که در وبسایت‌های ترک انتشار یافته، «جسد کریستین آتسو پیدا» شده و مرگ او مورد تائید قرار گرفته است. این در حالی است که پیش‌تر رسانه‌ها اعلام کرده بودند که آتسو از زیر آوار نجات پیدا کرده و در بیمارستان حضور دارد اما زمانی که اعضای تیم هاتای به بیمارستان مراجعه کردند، دریافتند که این خبر واقعیت ندارد.

درگذشت او یک تراژدی کامل برای فوتبال ترکیه بود چرا که آتسو تصمیم به خروج از این کشور داشت اما ولکان دمیرل سرمربی هاتای او را متقاعد کرد که در ترکیه بماند و آتسو هم بعد از گلزنی به کاسیم پاشا اعلام کرد که به فرانسه نخواهد رفت و در این کشور باقی می‌ماند و شاید همین تصمیم باعث شد تا ساعاتی بعد در زیر آوار ساختمان خود دفن شود و جان خود را از دست بدهد.

این وینگر 31 ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز تنها سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک ترین حالت ممکن خاتمه یابد.

خبر مرگ آتسو در حالی اعلام شده که تعداد کشته‌شدگان زلزله ترکیه به نزدیک چهل هزار نفر رسیده که یک نفر از آن ایوب ترک‌آصلان، دروازه‌بان دوم مالاتیا اسپور بود.

۲۵۸ ۲۵۸