شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشتی آزاد

برگزاری مراسم افتتاحیه کشتی آزاد باشگاه‌های جهان برگزار شد

برگزاری مراسم افتتاحیه کشتی آزاد باشگاه‌های جهان برگزار شد

مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از ساعت ۱۶ امروز در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد. در ابتدای این مراسم آیاتی از کلام الله مجید تلاوت و بعد از آن سرود ملی کشورمان پخش شد.

تیم روسیه نخستین گروهی بود که برای رژه به سالن وارد شد و در کنار تیم داوران قرار گفت. همزمان با ورود روسیه تماشاگران یکصدا به تشویق آزادکاران روس پرداختند.

بعد از روسیه گرجستان وارد سالن شد و بعد از آن نیز آزادکاران هند گام به سالن گذاشتند. قزاقستان دیگر تیم شرکت کننده در این مسابقات بود. در سالن شماری از پیشکسوتان کشتی حضور داشتند.

آزادکاران ایرانی بانک شهر آخرین تیمی بود که برای مراسم افتتاحیه وارد سالن شدند. حضور آنان با تشویق مستمر تماشاگران روبه‌رو شد. در حدود ۳۰۰ نفر نظاره گر دیدار افتتاحیه بودند.‌ قاسم علی عسگری رئیس هیئت کشتی استان تهران نیز در جایگاه حضور داشت.

حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی در ابتدای این مراسم با عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان، اعلام کرد که مسابقات به صورت رسمی آغاز می‌شود.

پیش از آغاز مراسم افتتاحیه در سالن تمرینی مسابقات جنب و جوش زیادی بین کشتی‌گیران در جریان بود و بازار عکس با ستاره‌های کشتی از جمله حاجی مراد گتستالوف گرم بود.

رضا یزدانی نیز دقایقی با سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه به گفت‌و گو نشست. در بیرون از سالن نیز یگان‌های نیروی انتطامی برای برقراری نظم در مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام