شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش

عیادت سرپرست نماینده وزیر ورزش و جوانان از ششگلانی

عیادت سرپرست نماینده وزیر ورزش و جوانان از ششگلانی

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان درادامه سفر به آذربایجان شرقی به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در منزل جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان حضور یافت و سلام ویژه و آرزوی سلامتی سید حمید سجادی، را به وی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میرهادی قره سید رومیانی ، امروز (پنجشنبه 27 بهمن ماه) به همراه حبیب ستوده نژاد از رئیس هیات فوتبال استان عیادت کرد.

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با مهم خواندن نقش پیشکسوتان در توسعه ورزش بیان کرد: پیشکسوتان در عرصه ورزش سرمایه‌های ارزشمندی برای جوانان ورزشکار هستند و باید مقام این افراد رابه دلیل تجربیات و اثرگذاری شان در رشد ورزش در ابعاد مختلف ارج نهادو با برنامه ریزی از ظرفیت این عزیزان در حوزه های مختلف بگیریم .

وی یادآور شد: فرصت دیدار با پیشکسوتان باعث احیای دوباره ورزش می‌شود و مشاوره و همراهی پیشکسوتان می‌تواند برای رشد و توسعه ورزش کشور و به‌خصوص عرصه قهرمانی بسیار مفید و سازنده باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه والای پیشکسوتان در ورزش کشور ادامه داد: نقش پیشکسوتان را در پیشبرد اهداف کلان ورزش بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است و با ادای احترام به پیشکسوتان نباید اجازه دهیم منش و روش پهلوانی در جامعه و میان ورزشکاران کم رنگ شود؛ زیرا این سنت از دیر باز در ورزش و فرهنگ ما حاکم بوده است.

انتهای پیام