شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار آزمون

حسرتی دیگر برای سردار آزمون بعد از شکست تلخ

فرصت به ستاره ایرانی بایر لورکوزن نرسید و این تیم با شکست تلخ دیدار با موناکو را پشت سر گذاشت.

حسرتی دیگر برای سردار آزمون بعد از شکست تلخ

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

غیبت در دو مسابقه متوالی بوندس لیگا آلمان مقابل آگسبورگ و هوفنهایم که در یک دیدار دور از فهرست و در یک بازی هم به‌طور کامل جزو نفرات ذخیره بود، شرایطی سختی برای سردار آزمون در بایر لورکوزن به وجود آورد که این روند در جدال حساس اروپایی برابر موناکو فرانسه نیز ادامه یافت.

سردار آزمون پس از عدم حضور در دو بازی بایر لورکوزن، امید زیادی داشت تا در دیدار حساس لیگ اروپا مقابل موناکو فرانسه که پنج‌شنبه شب در ورزشگاه بایر آرنا برگزار شد، حداقل به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود، ولی این فرصت به او نرسید و ژابی آلونسو با عدم استفاده از ستاره ایرانی خود یک شکست تلخ در لحظات پایانی را تجربه کرد.

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن که پس از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در دو دیدار رسمی بوندس لیگا برابر بوخوم و دورتموند فرصت کوتاه و زیر ۳۰ دقیقه در مجموع به دست آورد، پس از آن در دو مسابقه پیاپی شانسی پیدا نکرد و در لیگ اروپا برابر موناکو فرانسه هم حتی به‌عنوان یار جانشین استفاده نشد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در یکی از دیدار‌های مرحله پلی‌آف لیگ اروپا مقابل موناکو فرانسه قرار گرفت که نیمه اول را با یک گل به خودی و شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت، اما تا دقیقه ۶۰ دو بار دروازه حریف خود را باز کرد و در حضور حدود ۲۸ تماشاگر خودی پیش افتاد.

موناکو در دقیقه ۷۴ توسط دیاتا، مهاجم سنگالی خود گل تساوی را به ثمر رساند که پس از این گل هم دوباره ژابی آلونسو از سردار آزمون استفاده نکرد و آخرین تغیرات خود را با انجام دو تعویض همزمان در دقیقه ۸۸ انجام داد.

در شبی که ستاره ایرانی بایر لورکوزن جزو چهار بازیکن تعویضی تیمش نبود، موناکو موفق شد در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده با شوت تماشایی اکسل دیساسی، کاپیتان خود از پشت محوطه جریمه گل سوم را بزند و به پیروزی ارزشمند ۳ بر ۲ در ورزشگاه بایر آرنا برسد تا این برد آن‌ها را در آستانه صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا قرار دهد.

سردار آزمون که در فصل جاری بوندس لیگا فرصت کمی برای خودنمایی در ترکیب بایر لورکوزن به دست آورده، در تقابل با موناکو هم نیمکت‌نشین بود و نتوانست با حضور در زمین مانع از باخت تیمش شود.