شهرخبر

درخشان: تیمِ گل‌محمدی برای قهرمانی باید استقلال و سپاهان را شکست بدهد/ رفتار هواداران پرسپولیس جالب نبود

درخشان: تیمِ گل‌محمدی برای قهرمانی باید استقلال و سپاهان را شکست بدهد/ رفتار هواداران پرسپولیس جالب نبود

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، این تیم همچنان شانس مسلم قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست پرسپولیس برابر هوادار و واکنش‌هایی که هواداران این تیم بعد از پایان مسابقه داشتند، گفت: هواداران پرسپولیس همیشه از تیم‌شان انتظار برد دارند و وقتی پرسپولیس شکست می‌خورد طبیعتاً کار سخت می‌شود. البته من معتقدم رفتار برخی از هواداران پرسپولیس بعد از این بازی جالب نبود و این درست نبود که آنها بخواهند شعار بدهند یا گلوله برف پرتاب کنند.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس باید آستانه تحمل‌شان را بالاتر ببرند. این تیم همچنان شانس مسلم قهرمانی در لیگ برتر است. پرسپولیس دو بازی مهم و تعیین‌کننده با استقلال و سپاهان دارد و اگر می‌خواهد قهرمان شود باید در این دو بازی شش امتیازی به پیروزی برسد.

 

درخشان در واکنش به برخی انتقادها که از سبک بازی پرسپولیس صورت گرفته است، گفت: مگر بقیه تیم‌ها چطور بازی می‌کنند؟ به‌عنوان مثال استقلال در چند بازی گذشته روی خلاقیت فردی بازیکنانش نتیجه گرفته یا سپاهان هم فوتبالی انجام می‌دهد که شبیه پرسپولیس یا استقلال است. در مجموعه می‌خواهم بگویم که این سه تیم از لحاظ فنی به یگدیگر نزدیک هستند و اینطور نیست که فقط در لیگ برتر یک یا دو تیم بخواهند فوتبال فوق‌العاده و بدون نقصی را به نمایش بگذارند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد: طبیعتاً وقتی تیم‌ نتیجه نمی‌گیرد سرمربی پرسپولیس بیشتر از هر فرد دیگری تحت فشار قرار می‌گیرد. من معتقدم یحیی گل‌محمدی باید تیمش را دوباره به شرایط خوب گذشته برگرداند و در کنفرانس‌ها نیز طوری صحبت کند که تمرکز تیم به‌هم نریزد. من اطمینان دارم پرسپولیس دوباره به روزهای خوب خود باز خواهد گشت.

انتهای پیام/