شهر خبر

پایان مرحله نخست رقابت‌های تنیس جام حذفی مردان با معرفی تیم‌های برتر

پایان مرحله نخست رقابت‌های تنیس جام حذفی مردان با معرفی تیم‌های برتر

مرحله نخست رقابت‌های تنیس جام حذفی مردان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش  خبرگزاری برنا، رقابت‌های جام حذفی تنیس مردان (جام فجر) امروز (پنجشنبه) در زمین‌های تنیس المپیک کیش پیگیری شد و تیم‌های حاضر در روز پایانی مرحله نخست به مصاف حریفان خود رفتند.

با انجام ۳۰ مسابقه مرحله نخست تیم‌های آکادمی طاهری (د)، عبدالله زاده (ب)، آینده سازان ۱۴ (ب)، مرکز توانبخشی لوتوس، آینده‌سازان (الف)، خانه تنیس مشهد (الف)، Ass Sport، پایگاه قهرمانی (الف)، هیئت تنیس سیستان و بلوچستان، آریا گستر K۲ (الف)، آکادمی تنیس اسپین ۲، ATA، آکادمی تنیس بابک و گردشگری دکتر بسکی با شکست حریفان خود به جمع تیم‌های راه یافته به مرحله دوم راه یافتند.

به این ترتیب با پایان مرحله نخست بازی‌ها، مرحله دوم قرعه‌کشی شد و ۶۰ تیم حاضر از امروز با انجام ۲۸ مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقات با حضور ۱۳۶ تیم از استان‌های اردبیل، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، کرمان، گلستان، مازندران، یزد، منطقه آزاد انزلی، جزیره کیش و ۳ تیم آینده‌سازان به مدت ۲ هفته در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار می‌شود.

رقابت‌های تنیس جام حذفی با عنوان جام خلیج فارس در بخش مردان از ۲۴ بهمن ماه آغاز و ۸ اسفند با معرفی تیم‌های برتر مرحله حذفی به پایان می رسد. سامان حسنی و محسن خداپرست به عنوان سرداور و مهران قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارند.

پیش از این مسابقات نیز جام حذفی بانوان برگزار شد که تیم اپلیکیشن یربه یر در بخش انفرادی موفق شد تیم ملوان نیروی دریایی یک تهران را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده و عنوان قهرمانی جام حذفی بانوان را به خود اختصاص دهد تا برای دومین بار پیاپی این جام را بالای سر ببرد.

 انتهای پیام