شهرخبر

برخورد وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی با یک نوجوان فلسطینی+فیلم

برخورد وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی با یک نوجوان فلسطینی+فیلم

پس از هلاکت یک نظامی صهیونیست در ایست‌بازرسی اردوگاه «شفعاط»، نظامیان رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی در این منطقه اتخاذ کرده‌اند و به طرز وحشیانه‌ای برخورد می‌کنند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی محدودیت‌های خود را علیه شهروندان فلسطینی در اردوگاه «شعفاط» (شمال غرب قدس اشغالی) تشدید کرد.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی در ایست‌بازرسی شعفاط پس از بازرسی‌های شدید به اهالی این اردوگاه و مناطق مجاور اجازه رفتن به محل کار و مدارس را می‌دهند.

براساس گزارش‌های منتشرشده، شمار زیادی از اهالی اردوگاه شعفاط به مدت طولانی در ترافیک ایست‌ بازرسی بوده‌اند تا به آن‌ها اجازه رفتن به محل کار و مدارس داده شود.

نیروهای رژیم صهیونیستی فلسطینیان را مجبور می‌کنند که در ایست بازرسی لباس‌های خود را در بیاورند و تقریبا برهنه به شعفاط و قدس اشغالی بروند.

دستور تشدید بازرسی بدنی و مجازات جمعی در اردوگاه شعفاط پس از آن اتخاذ شده است که یک نظامی صهیونیست اخیرا در عملیاتی استشهادی در ایست‌بازرسی این اردوگاه به هلاکت رسید. یک نوجوان ۱۳ ساله اخیرا موفق شده بود با سلاح سرد یک نظامی صهیونیست را در ایست‌بازرسی این اردوگاه مجروح کند.

پس از این اقدام، یک نیروی دیگر رژیم صهیونیستی اقدام به تیراندازی به سمت این نوجوان فلسطینی می‌کند، اما به اشتباه نظامی زخمی را هدف قرار می‌دهد و او را به هلاکت می‌رساند.

طبق تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، فلسطینیانی که از عمل به خواسته‌های نظامیان صهیونیست سر باز می‌زنند، به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرند.

براساس گزارش‌های منتشرشده، در پاسخ به حملات و محدودیتأ‌های شدیدی که مقامات اشغالگر رژیم صهیونیستی علیه مردم اردوگاه شعفاط اعمال کرده‌اند، اهالی این اردوگاه برای فردا پنجشنبه، فراخوان نافرمانی مدنی و بستن تمامی جاده‌های منتهی به این اردوگاه را داده‌اند.

منبع: فارس