شهر خبر

‍دستگیری ۶ نفر از عاملان مجروحیت مامور انتظامی دهلران در کمتر از ۱۲ ساعت

‍دستگیری 6 نفر از عاملان مجروحیت مامور انتظامی دهلران در کمتر از 12 ساعت

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به مجروحیت یکی از کارکنان انتظامی در شهرستان دهلران توسط عوامل نفاق و منافقان ،گفت :با تلاش پلیس تعداد 6 نفر از عاملان مجروحیت مامور انتظامی دهلران در کمتر از 12 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزای برنا از ایلام؛سردار "دلاور القاصی مهراظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای نا امن جلوه دادن شهرها و عدم همراهی مردم با آنان و نا امیدی ناشی از حضور شور انگیز مردم در راهپیمایی تاریخی 22بهمن شامگاه روز گذشته تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم  اقدام به تیراندازی به سوی مردم و  ماموران انتظامی در میدان بسیج شهرستان دهلران کردند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر تیراندازی های صورت گرفته یکی از کارکنان خدمتگزار پلیس حین انجام وظیفه دچار مجروحیت از ناحیه پهلوی سمت چپ می شود.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد:با همکاری عوامل درمانی در سطح شهرستان در کوتاه ترین زمان مامور وظیفه شناس مودر مداوا قرار می گیر که هم اکنون حال وی رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از وقوع این حادثه و در کوتاه ترین زمان و در کمتر از 12 ساعت موفق شدند تعداد 6 نفر از متهمان را دستگیر که در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود را تحت تاثیر قرار گرفتن رسانه های معاند و ایجاد ترس و دلهره در بین شهروندان عنوان کرده اند، اظهار کرد: هم اکنون آرامش کامل در شهرستان دهلران برقرار است. 

انتهای پیام