شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##دشمنان#خاموش،#منجمد#ایستا#هستند

حسین سلامی فرمانده کل سپاه:

دشمنان ما خاموش، منجمد و ایستا هستند

راهپیمایی ۲۲بهمن سرنوشت‌ساز بود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خیابان‌ها پر از قلب‌های مطمئن، دل‌های استوار و قدم‌های ثابت شد و امروز دشمنان ما خاموش هستند.

دشمنان ما خاموش، منجمد و ایستا هستند
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۱۸:۲۰:۱۳
اعتمادآنلاین |

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور چشمگیر مردم در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه، تعیین کننده و سرنوشت ساز بود.

او افزود: دشمن‌ می‌خواست خیابان‌ها و کوچه‌های ما را مملو از خشونت کند و در مقابل آرمان‌طلبی یک ملت و امت ایستادگی‌ کند و این‌ مکر دشمنان ما بود. اما، خداوند با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این توطئه‌ را به خود آن‌ها بازگرداند و خیابان‌ها پر از قلب‌های مطمئن، دل‌های استوار و قدم‌های ثابت شد. 

سرلشکر سلامی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک حضور موثر دانست و تأکید کرد: حضور مردم باعث شد تا یاس و ناامیدی در قلب‌های دشمنان جا بگیرد و امید در قلوب مردم‌ ما شکوفا شود؛ امروز دشمنان ما خاموش، منجمد، ایستا هستند و از یکدیگر فروپاشیدند. ملت ما در جنگی مدرن پیروز و سربلند شد. از بین بردن استکبار از روی زمین، برنامه ما و در پرتو درخشش خورشید اسلام، میسر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان نقش بسیج در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور را موثر دانست و خاطرنشان کرد: امروز سراسر بسیج باید مروج قرآن باشد و هر بسیجی یک مربی قرآن باشد.