شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین
گزارش «اقتصادنیوز» از روز خوب آلت کوین ها

بیت کوین خلاف جهت طلا حرکت کرد /رشد 3 درصدی اتریوم

کدخبر: ۵۵۵۵۷۷
بعد از گزارش آمار اقتصادی آمریکا، بیت کوین خلاف جهت طلا حرکت کرده و در شرایطی که قیمت جهانی طلا کاهش داشته، بیت کوین افزایش قیمت داشته است.
بیت کوین خلاف جهت طلا حرکت کرد /رشد 3 درصدی اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارزهای دیجیتال امروز مثبت است. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال با رشد حدود 2 درصدی در حوالی نرخ 22250 دلار معامله می شود.

بیت کوین صعودی شد، طلا نزولی

رشد قیمت بیت کوین در شرایطی است که این بار با اعلام آمار رسمی از اقتصاد آمریکا، قیمت جهانی طلا افت کرد اما بیت کوین رشد داشته است. طی یک سال گذشته معمولا بیت کوین در راستای قیمت طلا حرکت می کرد نه خلاف جهت آن.

با وجود رشد 2 درصدی قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته، همچنان بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال منفی است و طی این مدت 7 درصد کاهش قیمت داشته است. در مقیاس ماهانه اما وضعیت متفاوت است و بیت کوین 6 درصد رشد کرده است.

بیت کوین با ارزش بازار 429 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته حدود 26 میلیارد دلار معامله شده است.

اتریوم 3 درصد رشد کرد

اتریوم امروز وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد و با رشد 3 درصدی در حدود قیمت 1550 دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی 7 درصد کاهش قیمت داشته اما در مقیاس ماهانه رشد حدود نیم درصدی داشته است.

با وجود افزایش رقم معاملات در بازار ارزهای دیجیتال، باز هم ارزش معاملات روزانه اتریوم به 10 میلیارد دلار نرسیده و طی شبانه روز گذشته حدود 9 میلیارد دلار معامله در این آلت کوین انجام شده است. ارزش بازار اتریوم در حال حاضر عدد 190 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

بیت کوین

روز خوب آلت کوین ها

مجددا امروز از آن روزهایی است که در بازار کمتر نماد منفی را می توان پیدا کرد. در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها هدرا و لئو منفی هستند که افت کمتر از یک درصد داشته اند.

اما تعداد آلت کوین های مثبت بسیار زیاد است. لیدو دائو با رشد 15 درصدی امروز در صدر فهرست پربازده ترین نمادها است. پس از آن فانتوم با رشد 10 درصدی قرار دارد. گراف و کاردانو هم به ترتیب 8 و 7 درصد سود داده اند. تعداد زیادی از آلت کوین ها هم بازدهی بین 4 الی 6 درصد داشته اند.

با وجود رشد امروز، همچنان اکثر نمادهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار در مقیاس هفتگی زیان ده بوده اند. سندباکس با افت 20 درصدی بیشترین کاهش قیمت را طی این مدت داشته و اکسی اینفینیتی و دسنترالند با کاهش 18 و 14 درصدی در رده های بعدی قرار دارند.

اما در همین مقیاس هفتگی، هدرا با رشد 12 درصدی همراه بوده که پربازده ترین نماد در فهرست مذکور به حساب می آید. لیدو دائو و ترون هم به ترتیب 6 و 3 درصد رشد کرده اند و تنها همین 3 نماد در مقیاس هفتگی مثبت بوده اند.

رشد 2 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 2 درصدی نسبت به دیروز به رقم 1.03 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 24 درصد نسبت به دیروز افزایش یافته و رقم 58 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 5 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 55 میلیارد دلار معامله انجام شده است.