شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#سایه#بازار#کریپتو#زیر#اخبار#منفی

بازار کریپتو زیر سایه اخبار منفی

بازار کریپتو زیر سایه اخبار منفی

فردای اقتصاد: به نظر می‌رسد اخبار اخیر بازار کریپتوکارنسی چندان موافق این بازار نبوده است. SEC تمرکز بیشتری بر قانون‌گذاری رمزارزها معطوف داشته و اخیرا بحث استیکینگ در صرافی‌هایی که در داخل ایالت متحده فعال هستند پررنگ‌تر شده است. گرچه برخی صرافی‌ها مانند کراکن با این موضوع ظاهرا کنار آمده‌اند اما به نظر می‌رسد می‌تواند موج روانی منفی را در بازار سبب شود.

از طرف دیگر مشکلات اخیر استیبل کوین BUSD باعث خروج زیادی سرمایه از صرافی بایننس گشته است.

با بررسی داده‌های آنچین نیز به نظر می‌رسد رمزارزها اندکی به سمت رکود متمایل گشته‌اند. نهنگ‌ها که یکی از عاملان اخیر رشد قیمتی بیت کوین بوده‌اند در حال حاضر تماشاگر بازار بوده و بیشتر بازار در دست تریدرهای کوتاه مدت قرار دارد. بنابراین بر اساس تحلیل تکنیکال و آنچین تحرکات قیمتی قوی به سمت بالا را در هفته پیش‌رو نمی‌توان انتظار داشت.

مشکلات قانون‌گذاری در کریپتوکارنسی یکی از موضوعات اساسی این حوزه است. اتهام پولشویی در بازار رمزارز باعث شده دولت‌ها سعی در محدود کردن این بازار داشته باشند، اما بر اساس داده‌های سایت تحلیلی چین انالیسیس، درصد معاملات غیر قانونی در این بازار چندان زیاد نبوده و تنها در حدود ۰.۵۷ درصد کل معاملات را تشکیل می‌دهد.

در پرونده ویژه این هفته فردای کریپتو، به مقایسه دو صرافی GMX و DYDX پرداخته شد و از بعد اعداد، مزایا، معایب و برتری هر یک از این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.