شهر خبر

ردپای یحیی گل‌محمدی در یک تغییر عجیب

پس از حواشی مربوط به اتفاقات بازی هفته هفدهم بین اعضای کادر فنی فولاد خوزستان و پرسپولیس اتفاق عجیبی برای سرمربی تیم خوزستانی رخ داد.

ردپای یحیی گل‌محمدی در یک تغییر عجیب

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

یکی از حاشیه دارترین دیدارهای هفته های گذشته مربوط به مسابقه تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر بود. مصافی که تیم جواد نکونام با تک گل دقیقه ۲۲ روبرتو تورس پرسپولیس را شکست داد اما حواشی بیرون از مستطیل سبز و محوطه فنی دو تیم به قدری زیاد بود که منجر به اخراج جواد نکونام شد.

اما اتفاق عجیب تر پس از هفته هفدهم سه شکست متوالی تیم فولاد در هفته های اخیر بوده است. این تیم در هفته هجدهم مقابل تراکتور و سپس در هفته نوزدهم با نتایج مشابه یک بر صفر به سپاهان باخت و در هفته بیستم مقابل مس رفسنجان دو بر صفر شکست خورد.

برخی از طرفداران تیم پرسپولیس در فضای مجازی به این موضوع پرداختند که شاید آه یحیی گل محمدی باعث شده تا جواد نکونام پس از برد مقابل پرسپولیس سه باخت متوالی بدست بیاورد.

برخی دیگر با اشاره به وضعیت نه چندان مطلوب این مربی استقلالی در تیم فولاد شرایط او را متزلزل دانسته و احتمال می‌دهند که شاید نکونام با تکرار این نتایج در هفته های آینده به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود برکنار شود. چرا که با توجه به هزینه هنگفت باشگاه فولاد برای بستن تیم مورد نظر نکونام و نتایج هفته های اخیر این تیم و قرار گرفتن در رده نهم با ۲۴ امتیاز برای اعضای هیئت مدیره قابل پذیرش نیست.