شهر خبر

بلایی که سر ستاره یحیی آمد ؛ دلیل افت عجیب ستاره پرسپولیس

یکی از نکات قابل توجه در ترکیب پرسپولیس افت شدید میلاد سرلک است.

بلایی که سر ستاره یحیی آمد ؛ دلیل افت عجیب ستاره پرسپولیس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در زمان مربیگری یحیی گل محمدی، میلاد سرلک بود. میلاد که بازیکن مطرحی نبود، از پدیده راهی پرسپولیس شد و در همان ابتدای کارش در این تیم تبدیل به بازیکنی کلیدی و بدون جانشین شد. سرلک آنقدر خوب کار کرد که به تیم ملی رسید و حتی در چند بازی هم اسکوچیچ به او فیکس بازی داد. سرلک امید زیادی داشت تا راهی جام جهانی شود ولی کی روش در آخرین لحظه او را خط زد تا حسرت بزرگی روی دل ستاره پرسپولیس بماند. میلاد جزو بازیکنانی بود که در چند سال اخیر در اکثر بازی ها برای پرسپولیس به میدان رفت و خیلی کم پیش آمد که او نیمکت نشین شود.

گل محمدی که علاقه زیادی به این بازیکن دارد، او را به سایر هافبک های تیمش ترجیح می دهد و انتخاب اول یحیی به حساب می آید. سرلک اما بعد از خط خوردن از تیم ملی و نرفتن به جام جهانی به شدت از نظر روحی افت کرد و حتی چند روزی در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کرد تا بتواند خودش را بازیابی کند. با این وجود میلاد اصلا آن بازیکن سابق نشد و افت او در بازی های پرسپولیس مشهود است.

در واقع بعد از اینکه کی روش این بازیکن را خظ زد، سرلک دچار افت فاحشی شد و کادرفنی پرسپولیس هم نتوانستند هنوز این بازیکن را به شرایط خوبش برگردانند. میلاد بازیکن فیکس پرسپولیس است و یحیی هم بعید است او را نیمکت نشین کند.