شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#مشهد#خبرنگاران

خبرنگاران ماجرای مدرسه فوتبال مشهد ممنوع‌الکار شدند/ چه حکمی برای مربی آمد؟

خبرنگاران ماجرای مدرسه فوتبال مشهد ممنوع‌الکار شدند/ چه حکمی برای مربی آمد؟

تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی: محمدحسین درودی با بیان این مطلب که مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد بازداشت شده است اظهار داشت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.

وی عنوان کرد: بر پایه همین گزارش و متعاقب انتشار اخبار گوناگون در خصوص رویداد تخلف در یک مدرسه فوتبال در مشهد در فضای مجازی، پرونده‌ای به‌منظور بررسی چگونگی ماجرا و صحت و سقم اخبار منتشره در دستگاه قضایی تشکیل و تحقیقات همه‌جانبه به‌صورت ویژه توسط یکی از شعب بازپرسی آغاز شد و نهایتاً با انجام بررسی‌های لازم افراد دخیل در ماجرا با حضور در مرجع قضایی توضیحات و دفاعیات خود را ارائه کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: در فرایند تحقیقات انجام‌شده برای ۳ نفر از خبرنگاران و یکی از مسئولان اداره ورزش و جوانان مشهد قرار تأمین قانونی صادر شد.

یک مسئول و ۳ خبرنگار در پرونده مدرسه فوتبال مشهد تفهیم اتهام شدند

درودی افزود: در ادامه تحقیقات انجام‌شده مربی این مدرسه فوتبال در شعبه بازپرسی حاضر شد و اتهامات انتسابی به ایشان تفهیم و قرار تأمین مناسب صادر شد.

گفتنی است، دو نفر از خبرنگاران دخیل در ماجرا و نیز مربی این مدرسه فوتبال طی صدور قرار نظارت قضایی به‌مدت ۶ ماه به‌ترتیب از فعالیت‌های رسانه‌ای و مربیگری منع شده‌اند.

مطابق تمام تحقیقات انجام‌شده هیچ گونه سند و مدرکی دال بر انجام تعرض فیزیکی از سوی مربی موصوف نسبت به دانش‌آموزان این مدرسه فوتبال نزد دستگاه قضایی ارائه نشده و به اثبات نرسیده است.

خاطرنشان می‌شود دستگاه قضایی در راستای حمایت از بازیکنان این مدرسه فوتبال و پیشگیری از اخلال در امور ورزشی آنها، دستورات لازم را نسبت به مسئولان مربوطه صادر کرده است تا با نظارت ویژه، آموزش‌های ورزشی آنان دنبال و پیگیری شود.