شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##کاظمی‌پور:#هیچ#استعدادی#نادیده#نمی‌گیریم

کاظمی‌پور: هیچ استعدادی را نادیده نمی‌گیریم

کاظمی‌پور: هیچ استعدادی را نادیده نمی‌گیریم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه برداری بانوان جانباز و معلول، این رویداد را فصلی جدید در برنامه های تحولی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر مریم کاظمی پور در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری بانوان، جام فجر، از برگزاری این رویداد و تلاش فدراسیون برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه ورزش بانوان، به ویژه در این رشته قدردانی کرد.

وی ادامه داد: به عوامل اجرایی، کادر فنی، سرپرستان و جناب آقای اسبقیان رئیس فدراسیون عرض خداقوت و خسته نباشید دارم که این رویداد را در شرایط فنی مطلوب برگزار کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین حضور عزام الزوعبی، نماینده IPC و ناظر مسابقات را حاکی از اهمیت این رویداد در کشورمان دانست.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از اینکه اولین حضورش به عنوان نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، در جمع بانوان وزنه بردار است، بیان کرد: این حضور را به فال نیک می گیرم و ان شالله در ادامه مسیر و برنامه های تحولی که با کمک اعضا هیئت اجرایی در بخش بانوان برنامه ریزی و تدوین شده بتوانیم آغازی برای کسب موفقیت در تمامی رشته ها از جمله وزنه برداری باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره زنده سیامند رحمان قهرمان پارالمپیک در رشته وزنه برداری را گرامی داشت و افزود: این ورزشکار برجسته کشورمان با هربار پیروزی لبخند و شادی را به مردم عزیزمان هدیه می کردند و باور دارم در جایگاه ابدی اش، روحشان قرین آرامش است.

دکتر کاظمی با اشاره به حضور ۵۰ بانوی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی کشور ، با مثبت خواندن این تعداد، بیان کرد: جذب حداکثری علاقمندان به این رشته می توانند آینده این رشته در حوزه قهرمانی به ویژه برای شرکت در بازی های پاراآسیایی و کسب جواز حضور در بازی پارالمپیک ۲۰۲۴ را تضمین کند.

او ادامه داد: ما در نظر داریم در تمامی رشته های ورزشی که ظرفیت و پتانسیل لازم را داریم، هیچ استعدادی را نادیده نگیریم.

وی با جوان خواندن وزنه برداری و پاراوزنه برداری در بخش بانوان گفت: انتظار داریم برادران بزرگواری که یک روز درکسوت ورزشکار و‌ امروز در کسوت مدیر یا مربی در عرصه ورزش قهرمانی انجام وظیفه می کنند دانش فنی خود را به مربیان و داوران وکادر فنی بانوان انتقال دهند.

دکتر کاظمی پور در بخش دیگری از سخنانش به قول دکتر سجادی مبنی برای استقلال ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با دستیابی به بالاترین دانش فنی در بخش های مختلف ورزش بتوانیم در ورزش بانوان به خودکفایی برسیم.

انتهای پیام