شهر خبر

نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی بولینگ و بیلیارد در ایرانمال افتتاح شد

 نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی بولینگ و بیلیارد در ایرانمال افتتاح شد

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و مدیرعامل مجموعه ایرانمال تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ فدراسیون بولینگ و بیلیارد و مجموعه بزرگ ایرانمال عصر امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ تفاهم نامه همکاری امضا کردند. هاشم اسکندری رئیس فدراسیون و اقبال پور مدیرعامل مجموعه ایرانمال با عقد تفاهم نامه ای سالن بولینگ و بیلیارد مجموعه ایرانمال را به عنوان نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی در رشته های مرتبط معرفی کردند.

در این جلسه وادی خیل مدیر ورزش ایرانمال در ابتدا در خصوص اهداف تاسیس بولینگ و بیلیارد مجموعه و روند برگزاری عقد تفاهم نامه مطالبی را ارائه کردند.

هاشم اسکندری رئیس فدراسیون در ادامه ضمن قدردانی از تاسیس دو باشگاه مجهز بولینگ و بیلیارد این مجموعه و همکاری با فدراسیون، بر اهمیت ضرورت توجه به سنین پایه در رشته های بولینگ و بیلیارد و  آرامش بخش بودن این رشته ها نکاتی را مطرح کردند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در ادامه با اشاره به دستاورد و افتخارات فدراسیون در سال های اخیر افزود: امیدواریم با امکانات و تجهیزاتی که در مجموعه ایرانمال  وجود دارد و با وجود این تفاهم نامه اقدامات موثری را در حوزه آموزش و استعدادیابی رقم بزنیم. در این سال ها آموزش و استعدادیابی دو مولفه اثربخش در حوزه قهرمانی بوده که امیدواریم با صدور مجوز این گونه مراکز تخصصی گام های موثری در راستای رشد و اعتلای رشته های تحت پوشش فدراسیون برداریم.

اقبال پور مدیرعامل مجموعه ایرانمال نیز در ادامه گفت: امروز مفتخر هستیم که می توانیم به عنوان نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی در رشته های بولینگ و بیلیارد با فدراسیون همکاری کنیم. با حسن تدبیر مدیران مجموعه ایرانمال و تلفیق مسئله فرهنگ و ورزش در این مجموعه درصدد  آن هستیم که بتوانیم زمینه رشد و توسعه ورزش کشور را در حد توان فراهم آوریم.

یقین دارم مجموعه بزرگ ایرانمال در تاریخ به عنوان یک سازه تاریخی ماندگار خواهد شد و با کمک فدراسیون بولینگ و بیلیارد امیدواریم چنین رشته های مفرح و نشاط آور را توسعه دهیم و در این راستا از هیچ کمکی فروگذاری نخواهیم کرد.

در پایان اسکندری و اقبال پور به عنوان روسای دو مجموعه تفاهم نامه را امضا کردند و دو مججموعه بولینگ و بیلیارد ایرانمال به عنوان نخستین مراکز تخصصی استعدادیابی رشته های مذکور معرفی شدند.

1

 

 

 

 انتهای پیام