شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیفون

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل: آیفون ١۴ مسافری و تجاری رجیستر نمی‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - به دنبال شایعاتی در خصوص رجیستر شدن آیفون ١۴ مسافری در کشور، مهدی عبقری دبیر انجمن واردکنندگان موبایل کشور به طور کامل این شایعات را رد کرد.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل: آیفون ١۴ مسافری و تجاری رجیستر نمی‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری، عبقری در گفت‌وگویی با خبر اقتصاد ١٠٠ ضمن اعلام این خبر تاکید کرد تا به حال چندین مرتبه اعلام کرده‌ایم آیفون ۱۴ در تمامی رویه‌ها ثبت و رجیستر  نمی‌شود. 

وی افزود در خصوص آیفون ۱۴، بیش از ۴ ماه است به صراحت اعلام کردیم به هیچ عنوان این گوشی ثبت و رجیستر نمی‌شود.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل یادآور شد این تصمیم دربرگیرنده تمام رویه ها چه تجاری و چه مسافری است.

عبقری گفت: "جای تعجب است برخی از افراد با بیان خلاف واقع باعث سود جویی متخلفان می‌شوند. از تاریخ دهم مهرماه سال جاری همانگونه که قبلا بارها اعلام کردیم و در تمامی پایانه‌های ورودی هم به مسافرین هم اعلام شده، این است که گوشی ایفون ۱۴ ثبت رجیستری نمی‌شود."

وی افزود:" تعجب می‌کنم افرادی در بدنه صنفی درباره کالای فرضا مسافری اظهار نظر می‌کنند! اما باید بدانند وقتی کالایی ثبت مسافری نمی‌شود، اگرچه درسطح عرضه هم باشد& قاچاق محسوب می‌شود."

عبقری همچنین گفت:" چندین بار اعلام کردیم که آیفون ۱۴ درتمامی رویه ها ثبت و رجیستر  نمی‌شود."

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل کشور تصریح کرد:" یک عده دنبال تطهیر کالای قاچاق تحت پوشش مسافری هستند.شفافیت در امر واردات به مدد سامانه رجیستری و همتا برای رویه تجاری نه تنها فرصت طلبی و قاچاق را محدود کرده بلکه باتوجه به خدمات پس از فروش تمامی کالاهای تجاری و صحت وسلامت و اصلی بودن کالا خیال مصرف کننده را راحت کرده است."

 

انتهای پیام