شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##دشمنان#امروز#خاشاک#آویزان#شده‌اند

سخنگوی سپاه:

دشمنان امروز به خس و خاشاک آویزان شده‌اند

سخنگوی سپاه گفت: آقای مکرون شما با عنصری مطرود بنام مسیح علینژاد ملاقات می کنید تا ملت ایران را آزاد کنید! این از عجایب تاریخ بشریت است.

دشمنان امروز به خس و خاشاک آویزان شده‌اند
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۰:۴۰:۲۹
اعتمادآنلاین |

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر بابک استان کرمان گفت که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

به گزارش ایسنا، گزیده سخنان سخنگوی سپاه در ادامه می‌آید:

*تلاش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر آن است که مردم را نسبت به نظام انقلاب و مذهب شیعه بدبین کنند و این تلاش جدیدی نیست و از اول انقلاب و سال‌های قبل از انقلاب شروع شده و همچنان هم ادامه دارد.

*هیاهوی رسانه‌های بیگانه را نبینید که روی کاستی‌ها و نارسایی‌های جامعه ما متمرکز می‌شوند، افق انقلاب اسلامی، به فضل الهی افق روشنی است.

*امام (ره) این کشور را از حلقوم آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بیرون کشید و تحویل این ملت داد و این هدیه ارزشمند امام به این سرزمین بود.

*دشمن با تحریک و سازماندهی گروهک‌ها در ابتدای انقلاب، ده‌ها شهر کردستان را اشغال کرده بود که ملت ما برای باز پس‌گیری شهرهای کردستان ۵ هزار شهید تقدیم کردند.

*دشمنان ما امروز به خس و خاشاک آویزان شده از پهلوی غارتگر گرفته تا منافقین خلق که هزاران نفر از مردم ایران را کشته‌اند و گروهک‌های تجزیه‌طلب کردستان و اشراری که در سیستان و بلوچستان هستند، متصل شده‌اند.

*آقای مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه بدانید در حافظه تاریخی ملت ما هنوز صدای غرش هواپیماهای میراژ شما در بمباران شهرهای ایران در دفاع مقدس فراموش نشده است. شما با عنصری مطرود به نام مسیح علی‌نژاد ملاقات می‌کنید تا ملت ایران را آزاد کنید! این از عجایب تاریخ بشریت است.

*آقای رئیس‌جمهور آلمان! شما با یک فوتبالیست عصبانی مزاج که هم اینک فاقد کوچک‌ترین جایگاه بین این ملت است ملاقات می‌کنید فراموش کرده‌اید گازهای خردلی که شما به حزب بعث عراق دادید هنوز جانبازان ما در بیمارستان‌های کشور بستری و تنفس می‌کنند. ملت ایران هرگز این جنایات را فراموش نخواهد کرد.

*ما نتوانستیم تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ مبارزات ملت‌مان را آنگونه که شایسته است به نسل جوان‌مان درست انتقال دهیم و اگر می‌بینید که در اغتشاشات اخیر تعدادی از جوانان ما حضور پیدا کردند، این دلیل ناآگاهی تاریخی آنان، فشار روانی دشمن و برخی از کاستی‌های ما است.