شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#گفتگو

زن شیطان‌صفت برای چهارمین‌ بار دستور قتل شوهرش را صادر کرد! + گفتگو با متهم

زن شیطان‌صفت برای چهارمین‌ بار دستور قتل شوهرش را صادر کرد! + گفتگو با متهم

زن جوان شیطان‌صفتی که دستور قتل همسرش (کارمند دانشگاه علامه) را برای چهارمین‌بار صادر کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح یکشنبه هجدهم دی ماه امسال، صدای شلیک یک گلوله، سکوت محله نامجوی تهران را درهم شکست و دقایقی بعد اهالی محله مشاهده کردند یک مرد جوان روی زمین افتاد و غرق در خون شد؛ با اعلام این خبر، به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی 110، تیمی از ماموران کلانتری 106 نامجو به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه پیشانی هدف یک گلوله قرار گرفته بود همچنین امدادگران اورژانس که در محل تیراندازی حاضر شده بودند، مرد زخمی را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان سینا منتقل کردند.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به‌صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است؛ بررسی‌های بیشتر نیز نشان می‌داد، مجروح حادثه که کارمند دانشگاه علامه طباطبایی بوده، 2 ماه پیش نیز هدف سوء‌قصد از سوی یک فرد ناشناس قرار گرفته است!

دستگیری عاملان سوقصد به جان کارمند دانشگاه

سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: هجدهم دی‌ ماه سال جاری، وقوع سوءقصد مسلحانه به جان یک کارمند دانشگاه در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان می‌داد، کارمند دانشگاه هنگامی که قصد داشته از خانه‌ خود به سمت محل کارش حرکت کند از سوی فرد ناشناسی هدف یک شلیک گلوله از ناحیه سر قرار گرفته و پس از آن توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، متوجه شدند یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب کارمند دانشگاه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده و متواری شده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه حال کارمند دانشگاه مساعد گزارش شده و این سوءقصد جان او را نگرفته است، تصریح کرد: تحقیقات گسترده کارآگاهان حکایت از آن داشت، 30 شهریور ماه امسال نیز این این کارمند دانشگاه هدف شلیک 3 گلوله از سوی فردی ناشناس قرار گرفته و روانه بیمارستان شده اما در آن حادثه نیز او جان سالم به در برده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در گام بعدی با روش‌های علمی پی بردند در این 2 حادثه گلوله‌ها از یک سلاح شلیک شده و عامل این سوءقصد ها یک نفر بوده که با همسر این کارمند دانشگاه مخفیانه ارتباط داشته است.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از کشف این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی، هویت ضارب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و وی را به همراه همسر کارمند دانشگاه با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به جرم 3 مرتبه سوءقصد به جان کارمند دانشگاه با انگیزه شخصی و به دلیل اختلافات زناشویی اعتراف کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی نیز مشخص شد، زن جوان که با شوهرش مشکل داشته به متهم پول داده و او را اجیر کرده تا همسرش را با سلاح کلت کمری به قتل برساند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، زن جوان با همدستی پسرخاله‌اش و یکی از دوستانش در گذشته نیز با نیت قبلی و صحنه‌سازی تصادف ساختگی ساخته و قصد داشته مرد جوان را به قتل برساند که موفق نشده است.

وی با بیان اینکه زن جوان و همدستانش از خانه خود برای فراهم کردن پول خرید سلاح سرقت کرده بودند، ادامه داد: سلاح و فشنگ‌های استفاده شده در سوءقصد‌ها کشف شده و زن جوان قرار بود، همسرش را با ریختن سم در غذا به قتل برساند اما موفق نشده است.

گفت‌وگو با زن جوان که 2 مرد را برای قتل شوهرش اجیر کرده بود

سر چه موضوعی با همسرت مشکل داشتی؟

همسرم با خانواده‌ام پدری‌ام به شدت مشکل داشتند و به‌همین خاطر من از او کینه گرفته بودم تا انتقام بگیرم.

تو هم با همسرت مشکل داری؟

بله اختلافات زناشویی عمیقی داریم.

با افرادی که در سوءقصد‌ها همراهیت کردند، چگونه آشنا شدی؟

2 نفر من را همراهی کردند که یکی از آنها پسرخاله‌ام است و با دیگری به نام بهروز در فضای مجازی آشنا شدم.

سوءقصد اول چگونه بود؟

از آنجایی که همسرم، موتور سیکلت داشت و گاهی اوقات با آن در خیابان تردد می‌کردد، از بهروز خواستم تا با خودروی پرایدش همسرم را زیر بگیرد که او نیز این کار را انجا داد و همسرم فقط به صورت سطحی آسیب دید.

از سوءقصد دوم بگو؟

در سوءقصد دوم در غذای همسرم، سم ریختم اما پس از اینکه غذا را خورد باز هم جان سالم به در برد و به قتل نرسید.

سوءقصد سوم چگونه بود؟

در سوءقصد سوم از بهروز درخواست کردم تا با اسلحه‌ای که داشت به نزدیکی خانه بیاید و کار همسرم را تمام کند که او هم نیز قبول کرد.

بعد چه شد؟

آمار همسرم را هنگامی که از خانه خارج شد به بهروز دادم و او هم شوهرم را هدف شلیک 2 گلوله از ناحیه کتف و شکم قرار داد و متواری شد.

هنگامی که متوجه شدی همسرت برای بار سوم هم زنده است، چه واکنشی داشتی؟

خیلی تعجب کرده بودم که چگونه برای بار سوم زنده مانده بود! او حتی از بیمارستان خیلی زود مرخص شد.

نقشه سوءقصد چهارم را چگونه طراحی کردی؟

دوباره از بهروز خواستم تا به همسرم شلیک کند اما او قبول نکرد و من هم به سراغ پسرخاله‌ام رفتم و خواستم تا همسرم را به قتل برساند.

پسرخاله‌ات چه گفت؟

به دلیل اینکه اختلاف ما در فامیل محرض بود، پسرخاله‌ام هم قبول کرد تا با اسلحه او را به قتل برساند.

بعد چه شد؟

پسرخاله‌ام و مرد جوانی که با او در فضای مجازی آشنا شده بودم را اجیر کردم تا در روز یکشنبه هجدهم دی ماه، همسرم را در محله نامجو وقتی که قصد دارد سوار بر سرویس دانشگاه شود به قتل برساند.

به عاملان سوءقصدها هم پول داده بودی؟

نه؛ فقط پول اسلحه را با سرقت ساختگی از خانه خودم به دست آوردیم.

بیشتر توضیح بده؟

پسرخاله‌ام برای خرید سلاح از من درخواست 15 میلیون پول کرد اما من پولی نداشتم تا به او بدهم برای همین نقشه کشیدم تا از خانه خودم سرقت شود.

سرقت چگونه اتفاق افتاد؟

هنگامی که من و همسرم مسافرت بودیم، کلید خانه را در اختیار پسرخاله‌ام و مردجوان قرار دادم که آنها هم مقدار زیادی پول از خانه ما سرقت کردند.

چه تحصیلاتی داری؟

دیپلم دارم.

همسرت اعتیاد داره؟

نه حتی خودم هم چیزی مصرف نمی‌کنم.

الان اطلاع داری حال همسرت چگونه است؟

بله به دلیل شلیک گلوله به سرش در کما است.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس ویژه قتل متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/