شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

فعال سیاسی اصلاح طلب: باید از بسته وحدت‌بخش دولت استقبال کرد/ مردم خود را با عناصری که خیرخواه کشور نیستند هماهنگ نمی‌کنند

فعال سیاسی اصلاح طلب: باید از بسته وحدت‌بخش دولت استقبال کرد/ مردم خود را با عناصری که خیرخواه کشور نیستند هماهنگ نمی‌کنند

احمد مازنیاقدام و تدبیر دولت را مثبت خواند و آن را در راستای فضای همدلی کشور دانست و اظهار داشت: این تدبیر به دنیا ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی به اعتراضات مردم اهمیت می دهد و اگر جایی کسی اشتباه کرده باشد این اشتباه را جبران می کند و باید تبریک بگوییم و به عنوان یک گام رو به جلو از آن استقبال کنیم.

احمد مازنی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره بسته وحدت‌بخش دولت در راستای عفو گستره رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: باید از این دستور که از جانب نظام و مقامات مسئول کشور اعلام واعمال شد استقبال کرد، برای اینکه مردم نه خواستار مداخله بیگانگان در امور کشورشان هستند و نه اعتراضات خود را بر اساس خواست عناصری که سابقه و تاریخ شان روشن نیست و جزء خیرخواهان کشور تعریف نمی‌شوند هماهنگ نمی کنند.

مازنی تصریح کرد: مردم ما همان‌هایی هستند که در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کردند و در عین‌حال که به گرانی، وضعیت روابط ما با کشورهای مختلف، ادامه تحریم، اختلاس، نحوه برگزاری انتخابات و... معترض هستند اما علاقمند نیز هستند که همه مسائل در داخل حل شود از جمله بحث اعلام شده در مورد زندانیان سیاسی و سایر زندانیان که اقدامات  و عفو معیاری تعریف شده که جزء اقدامات خوبی بود که همه مردم را خوشحال کرد.

وی در ادامه افزود: قبل از مصاحبه آقای رئیسی و مطرح شدن بحث بسته وحدت بخش توسط ایشان بنا داشتم به نحوی این مسئله را مطرح کنم که گام بعدی می تواند عفو عمومی برای ایرانیان سراسر دنیا باشد.

این نماینده سابق مجلس با پیشنهاد رویکردی، اضافه کرد: دولت جمهوری اسلامی باید اعلام کند که هر ایرانی در هر شرایطی با هر موقعیتی و با هر فکر  و عقیده در هر کجای دنیا که باشد مورد حمایت ایران است و مثل پدری که فرزندی داشته باشد که از حرکات او ناراضی است اما از حق پدری و فرزندی نمی تواند آن را محروم کند و بعد هم اعلام کند کسانی که در طول 44 سال گذشته از کشور خارج شدند به هر نحوی در نقطه دیگر دنیا زندگی می کنند به جز کسانی که دستشان به خون آلوده است، می‌توانند به آغوش کشور بازگردند.

مازنی با انتقاد از مشکلات فضای مجازی و نحوه خدمات رسانی در حوزه اینترنتف مطرح کرد: نسل امروز و نسل دهه 70 الی 90 نسبت به این پدیده مشکل ادراکی دارند و نمی دانند اینترنت یعنی چه؟ این حقیقت است که این فضا به زندگی مردم گره خورده و هر بار وارد پلتفرمی می‌شوند تا استفاده کنند یا کسب و کاری را پیگیری کنند متوجه کندی آن می‌شود که موجبات ناراحتی آن‌ها را ایجاد می‌کند.

این نماینده مجلس دهم اقدام و تدبیر دولت را مثبت خواند و آن را در راستای فضای همدلی کشور دانست و اظهار داشت: این تدبیر به دنیا ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی به اعتراضات مردم اهمیت می دهد و اگر جایی کسی اشتباه کرده باشد این اشتباه را جبران می کند و باید تبریک بگوییم و به عنوان یک گام رو به جلو از آن استقبال کنیم.

انتهای پیام