شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#فوتبال آسیا

کلاس مربیگری درجه A فوتبال آسیا به پایان رسید

کلاس مربیگری درجه A فوتبال آسیا به پایان رسید

با حضور ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران،امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان و دیگر مسئولین هیات فوتبال مازندران، اختتامیه کلاس مربیگری درجه A فوتبال آسیا در سالن اجتماعات پلاژ پردیس ناجا شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، با حضور ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران،امیدی نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان و دیگر مسئولین هیات فوتبال مازندران، اختتامیه کلاس مربیگری درجه A فوتبال آسیا در سالن اجتماعات پلاژ پردیس ناجا شهرستان ساری برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت ۱۱ و با تلاوت آیات قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد گواهی شرکت در این دوره به ۲۴ شرکت کننده حاضر در این دوره اهدا شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در ابتدای این مراسم باتاکید بر اهمیت بالای این کلاس در رشد فوتبال مازندران بیان داشت: خدا را شاکریم که امروز توانستیم با موفقیت و رضایت شرکت کنندگان و مدرسان عزیز این دوره از کلاس مربیگری را به پایان برسانیم و با نیرویی مضاعف برای فردای بهتر فوتبال مازندران تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری این کلاس با بهترین کیفیت و متود های روز شاید کار دشواری بود که خوشبختانه با یک کار گروه توسط تمامی ارکان هیات فوتبال مازندران به ویژه کمیته آموزش، تحقق یافت و از همین جا از یکایک همکارانم کمال تقدیر و تشکر را دارم.

رحیم درزی خلردی در پایان گفت: قطعا این کلاس و خروجی این کلاس می تواند در آینده ی فوتبال مازندران تاثیرگذار باشد و امیدوارم این ۲۴ مربی عزیز بتوانند با علومی که از این دوره فرا گرفتند به فوتبال مازندران کمک کنند.

ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در سالن برگزاری مراسم اختتامیه گفت: بسیار خوشحالم که در استان زیبا و فوتبال خیز مازندران حضور دارم و در ابتدا باید از زحمات ریاست محترم هیات فوتبال مازندران و همه همکارانشان در برگزاری مطلوب کلاس A فوتبال آسیا تشکر کنم.

وی در ادامه عنوان داشت: طی صحبتی که با استاد محصص و استاد صنعتگر در رابطه با این کلاس داشتم، این عزیزان رضایت کامل خود را از نحوه برگزاری این کلاس داشتند و به این عقیده بودند که قطعا فوتبال مازندران در آینده بیشتر از گذشته می تواند به فوتبال ملی کمک کند.

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در پایان تاکید کرد: قطعا ظرفیت های فوتبال مازندران مازندران می تواند در ارتقای فوتبال کشورمان تاثیرگذار باشد و امیدواریم تا این اتفاق با کمک همه اهالی فوتبال مازندران رقم بخورد.

در این مراسم از رضا تقوی ، یونس گرایلی و معصومه امیرفخریان به عنوان مربیان تلاش گر فوتبال مازندران و زهراخانلرزاده به عنوان ملی پوش تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان تجلیل به عمل آمد.

همچنین یاد و خاطره شهید فوتبالیست عسگر واثقی گرامی داشته شد و از خانواده وی نیز تقدیر شد.

در پایان گواهی شرکت در کلاس به شرکت کنندگان کلاس مربیگری درجه A فوتبال آسیا اهدا شد.

انتهای پیام