شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سیاوش#یزدانی#توسط#نقره#داغ#شود؟

سیاوش یزدانی توسط استقلال نقره داغ می شود؟

باشگاه استقلال قصد دارد از سیاوش یزدانی به کمیته اخلاق شکایت کند.

سیاوش یزدانی توسط استقلال نقره داغ می شود؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سیاوش یزدانی بعد از اینکه از سوی باشگاه استقلال با فسخ قرارداد خود مواجه شد با تیم سپاهان قرارداد امضا کرد و به تازگی از باشگاه استقلال به کمیته وضعیت شکایت کرده است تا پیگیر مطالبات معوقه خود از باشگاه آبی باشد.

این شکایت باشگاه استقلال را جریح کرده تا جایی که خبر رسیده این باشگاه هم مترصد فرصت برای طرح شکایت علیه این بازیکن است. باشگاه استقلال قصد دارد شکایت خود را علیه سیاوش یزدانی در کمیته اخلاق مطرح کند.

بعد از بازی سپاهان – استقلال که با نتیجه دو بر یک به سود تیم سپاهان پایان یافت، ریکاردو ساپینتو، سیاوش یزدانی را به خاطر خطای پنالتی ثانیه‌های پایانی در این بازی کنار گذاشت و در خصوص دلایل کنار گذاشتن این بازیکن گفت اعتماد خود را نسبت به سیاوش یزدانی از دست داده بود.

گفته می‌شود باشگاه استقلال قصد دارد؛ برای طرح شکایت علیه سیاوش یزدانی مدارک مستندی را به کمیته اخلاق ارایه دهد و می‌خواهد نقل قول‌های وی را در اردوی تیم آبی سند و به کمیته اخلاق ارایه دهد.

آنطور که از شواهد امر پیداست ماجرای پنالتی بحث بر انگیز سیاوش یزدانی در بازی سپاهان – استقلال هم چنان ادامه خواهد داشت. سیاوش یزدانی پیش از این در دوره مربیگری محمود فکری در استقلال با این مربی به مشکل خورده بود و صحبت‌های تندی علیه این مربی انجام داد اما به واسطه اخراج این مربی باشگاه استقلال در صدد برخورد با سیاوش یزدانی برنیامد. سیاوش یزدانی در ابتدای فصل به دلیل انتشار یک توییت که به دلیل حضور در تیم ملوان دچار افسردگی شده است، از سوی مازیار زارع سرمربی تیم ملوان اخراج شد. او ابتدای فصل هم به دلیل توییت علیه جشن تولد ریکاردو ساپینتو از اردوی تیم کنار گذاشته شد و در ادامه با وساطت بزرگ ترهای استقلال به اردو برگشت.