شهر خبر

ستاره فراری استقلال نقره داغ می شود؟

ضربه ای که آمانوف به استقلال زد کار دست این بازیکن داد و باشگاه ایرانی شکایت خود را علیه این بازیکن تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارایه داده است.

ستاره فراری استقلال نقره داغ می شود؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

باشگاه استقلال از آمانوف در بازه پنجره زمستانی درخواست کرده بود، قرارداد خود را با استقلال فسخ و راهی تیم جدید شود اما هافبک ازبک این پیشنهاد را قبول نکرد و به حضور خود در تمرینات ادامه داد. اما به یکباره آمانوف غیب شد و حتی عدم حضور خود در تمرینات تیم را به باشگاه و کادر فنی اطلاع نداد تا جایی که خبر رسید به ازبکستان برگشته است و یکی از بازیکنان حاضر در تمرینات تیم نسف قارشی است. او پیراهن شماره ۲۵ این تیم را برتن کرده و در بازی دوستانه هم برای این تیم به میدان رفته است.

حالا باشگاه استقلال از این بازیکن به خاطر عدم صداقت در رفتار شکایت کرده و این شکایت به فدراسیون فوتبال ایران ارایه شده تا از سوی کمیته روابط بین الملل در شورای حل اختلاف فیفا به ثبت برسد.

جالب اینکه باشگاه استقلال مدعی شده دستمزد آمانوف را تا زمان حضور در تیم پرداخت کرده است و این بازیکن هیچ طلبی از باشگاه ندارد.

باشگاه استقلال شاکی از این است که آمانوف قرارداد خود را بعد از بسته شدن پنجره زمستانی فسخ کرده و از همه مهمتر بدون اطلاع به مدیران و کادر فنی باشگاه در تمرین غیبت کرده است.